loading...

موزیک خفن

متن: تو بودی که فکر میکردی اگه بری من میمیرم وقتی که برمیگردی دوباره جون میگیرم تو بودی که فکر میکردی نمیشه بی تو سر کرد برای قصه عشق باید تورو خبر کرد تو اشتباه میکردی فکر کردی بر میگردی تو اشتباه می

حسین بازدید : 2283 پنجشنبه 01 شهریور 1397

متن:
تو بودی که فکر میکردی
اگه بری من میمیرم وقتی که برمیگردی
دوباره جون میگیرم
تو بودی که فکر میکردی نمیشه بی تو سر کرد
برای قصه عشق باید تورو خبر کرد
تو اشتباه میکردی فکر کردی بر میگردی
تو اشتباه میکردی فکر کردی بر میگردی
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو بودی که فکر میکردی

https://www.tarafdari.com/


اگه بری من میمیرم وقتی که برمیگردی
دوباره جون میگیرم
تو بودی که فکر میکردی نمیشه بی تو سر کرد
برای قصه عشق باید تورو خبر کرد
تو بودی که فکر نکردی
منم خدائی دارم
تموم میشه یه روزی
لحظه انتظارم
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو بودی که فکر میکردی
اگه بری من میمیرم وقتی که برمیگردی
دوباره جون میگیرم
تو بودی که فکر میکردی نمیشه بی تو سر کرد
برای قصه عشق باید تورو خبر کرد
تو بودی که فکر میکردی
اگه بری من میمیرم وقتی که برمیگردی
دوباره جون میگیرم
تو بودی که فکر میکردی نمیشه بی تو سر کرد
برای قصه عشق باید تورو خبر کرد
تو اشتباه میکردی فکر کردی بر میگردی
تو اشتباه میکردی فکر کردی بر میگردی
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو بودی که فکر میکردی
اگه بری من میمیرم وقتی که برمیگردی
دوباره جون میگیرم
تو بودی که فکر میکردی نمیشه بی تو سر کرد
برای قصه عشق باید تورو خبر کرد
تو بودی که فکر نکردی
منم خدائی دارم
تموم میشه یه روزی
لحظه انتظارم
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو بودی که فکر میکردی
اگه بری من میمیرم وقتی که برمیگردی
دوباره جون میگیرم
تو بودی که فکر میکردی نمیشه بی تو سر کرد
برای قصه عشق باید تورو خبر کرد
تو اشتباه میکردی فکر کردی بر میگردی
تو اشتباه میکردی فکر کردی بر میگردی
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو یار من نبودی تو باختی که نموندی
تو بودی که فکر میکردی
اگه بری من میمیرم وقتی که برمیگردی
دوباره جون میگیرم
تو بودی که فکر میکردی نمیشه بی تو سر کرد
برای قصه عشق باید تورو خبر کرد

 







برچسب ها تو بودی که فکر میکردی اگه بری من میمیرم دانلود آهنگ تو بودی که فکر میکردی فتانه 320 دانلود آهنگ تو بودی که فکر میکردی 320 دانلود آهنگ فتانه تو بودی که فکر میکردی mp3 دانلود آهنگ تو بودی که فکر میکردی فتانه با کیفیت بالا ریمیکس اهنگ تو بودی که فکر میکردی دانلود موزیک ویدیو تو بودی که فکر میکردی از فتانه دانلود اهنگ قدیمی فتانه تو بودی که فکر میکردی دانلود آهنگ فتانه فکر میکردی 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب