loading...

موزیک خفن

شبا که میخوابم دلم هی شور میزنه واسه اینکه گوشیم هی نور نور میزنه میگه منو نمیخوای چرا دیگه نمیای دیوونتم من خوشگلا همه جا اسممو داد میزنن واسه ی یه نگاه دادو فریاد میزنن میگن مارو نمیخوای پیش ماها نم

حسین بازدید : 75 پنجشنبه 01 شهریور 1397

شبا که میخوابم دلم هی شور میزنه
واسه اینکه گوشیم هی نور نور میزنه
میگه منو نمیخوای چرا دیگه نمیای دیوونتم من
خوشگلا همه جا اسممو داد میزنن
واسه ی یه نگاه دادو فریاد میزنن
میگن مارو نمیخوای پیش ماها نمیای دیوونتیم ما
ملیکا یا که نسترنو دیوا از دست شما چه کنم
ای وای وای وای وای
ماریا پریا یا که ستاره و لیلا
از دست شما چه کنم
ای وای وای وای وای


تکست آهنگ چه کنم آرش
خوشگلا همه جا اسممو داد میزنن
واسه ی یه نگاه دادو فریاد میزنن
میگن مارو نمیخوای پیش ماها نمیای دیوونتیم ما
ملیکا یا که نسترنو دیوا از دست شما چه کنم
ای وای وای وای وای
ماریا پریا یا که ستاره و لیلا
از دست شما چه کنم
ای وای وای وای وای
ای وای وای وای وای , ای وای وای وای وای
ملیکا یا که نسترنو دیوا از دست شما چه کنم ای وای وای وای وای
ماریا پریا یا که ستاره و لیلا از دست شما چه کنم ای وای وای وای وای
ای وای وای وای وای , ای وای وای وای وای

 

http://www.cdmusic.ir/download-music-arash-what-i-do.html/







برچسب ها از دست شما چکنم ای وای وای وای دانلود اهنگ ارش به نام ملیکا دانلود آهنگ چه کنم آرش 320 دانلود موزیک ویدیو ارش ملیکا جسیکا دانلود اهنگ جدید ارش به نام ملیکا جسیکا آهنگ ملیکا جسیکا دانلود اهنگ ارش از دست شما چه کنم ای وای وای وای دانلود موزیک ویدیو چه کنم از آرش متن آهنگ چه کنم آرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب