loading...

موزیک خفن

متن آهنگ  شهرام کاشانی تو باید برگردی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  شهرام کاشانی تو باید برگردی,دانلود آهنگ  شهرام کاشانی تو باید برگردی,کد آوای انتظار همراه اول  شهرام کاشانی تو باید بر

حسین بازدید : 94 پنجشنبه 01 شهریور 1397

متن آهنگ  شهرام کاشانی تو باید برگردی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  شهرام کاشانی تو باید برگردی,دانلود آهنگ  شهرام کاشانی تو باید برگردی,کد آوای انتظار همراه اول  شهرام کاشانی تو باید برگردی,دانلود آهنگ  شهرام کاشانی تو باید برگردی کیفیت 320,دانلود آهنگ  شهرام کاشانی تو باید برگردی رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  شهرام کاشانی تو باید برگردی,

http://nakaman.net/10421/%D8%AA%D9%88-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C.html

دانلود آهنگ غمگین تو باید برگردی از شهرام کاشانی

متن آهنگ

این روزا هیچی برام جالب نیست

شدم از تموم دنیا دل زده

همه دارن راجع به من میگن

میگن افسرده به دنیا اومده

این روزا تموم قلبم پیره

حال و احوال دلم ناجوره

نفسم میگیره تو دلتنگی

این روزا خوشحالی از من دوره

باعث این همه تنهایی تویی

تو باید برگردی

باعث هرچی سرم میاد تویی

تو باید برگردی

واسه این حال  دلم مدیونی

تو به من بد کردی

تو به من بد کردی

تو باید برگردی

آهنگ تو باید برگردی از شهرام کاشانی

غم گره خورده به لحظه های من

این روزا از همه دلگیر شدم

توی آینه با خودم حرف میزنم

انگاری بدجوری تنهام با خودم

نرو از اینجا نرو بدون من

حرف مردم غصه دارم میکنه

نمی تونم تنها زندگی کنم

آخه اسم تو هنوز روی منه

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ شهرام کاشانی تو باید برگردی کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهرام کاشانی تو باید برگردی دانلود آهنگ شهرام کاشانی تو باید برگردی کد آوای انتظار همراه اول شهرام کاشانی تو باید برگردی دانلود آهنگ شهرام کاشانی تو باید برگردی کیفیت 320 دانلود آهنگ شهرام کاشانی تو باید برگردی رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرام کاشانی تو باید برگردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب