loading...

موزیک خفن

کد آوای انتظار همراه اول  غروب افشین مقدم,دانلود آهنگ  غروب افشین مقدم,کد آهنگ پیشواز همراه اول  غروب افشین مقدم,متن آهنگ  غروب افشین مقدم,دانلود آهنگ  غروب افشین مقدم کیفیت 3

حسین بازدید : 167 جمعه 02 شهریور 1397

کد آوای انتظار همراه اول  غروب افشین مقدم,دانلود آهنگ  غروب افشین مقدم,کد آهنگ پیشواز همراه اول  غروب افشین مقدم,متن آهنگ  غروب افشین مقدم,دانلود آهنگ  غروب افشین مقدم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  غروب افشین مقدم,دانلود آهنگ  غروب افشین مقدم رمیکس Remix,

http://www.irmp3.ir/

♫♫ داره کم کم باز دلم دیونه میشه
خونه ی دل مثل یک غم خونه میشه
چشم من گریون تر از ابر بهارون
اشک های من قد یک رودخونه میشه
نکنه که بعد از این اسیر غم ها بمونم
تو ی این شهر و دیار همیشه تنها بمونم
ای خدا کاری نکن که دل به یادش بشینه
تو نزار با یاد اون تو چنگ شب ها بمونم
یک روزی تنگ غروب آسمون میرم
از شهر تو ای نا مهربون
دل نشسته در غروب ماتم تو
عاشقی مرده دیگه تو عالمه تو
تو بمون با اون دل نا مهربونت
من میرم با کول باری از غم تو
یک روزی تنگ غروب آسمون میرم
از شهر تو ای نا مهربون
دل به زنجیر غم و غصه اسیر
تا لب چشم میره تشنه می میره
یا شب ها مهتابشو ابرا میدوزن
یا روز ها خورشیدشو سایه میگیره
نکنه که بعد از این اسیر غم ها بمونم
تو ی این شهر و دیار همیشه تنها بمونم
ای خدا کاری نکن که دل به یادش بشینه
تو نزار با یاد اون تو چنگ شب ها بمونم
یک روزی تنگ غروب آسمون میرم
از شهر تو ای نا مهربون
دل نشسته در غروب ماتم تو
عاشقی مرده دیگه تو عالمه تو
تو بمون با اون دل نا مهربونت
من میرم با کول باری از غم تو
یک روزی تنگ غروب آسمون میرم
از شهر تو ای نا مهربون
داره کم کم باز دلم دیونه میشه
خونه ی دل مثله یک غم خونه میشه
چشم من گریون تر از ابر بهارون
اشک های من قد یک رودخونه میشه
نکنه که بعد از این اسیر غم ها بمونم
تو ی این شهر و دیار همیشه تنها بمونم
ای خدا کاری نکن که دل به یادش بشینه
تو نزار با یاد اون تو چنگ شب ها بمونم







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول غروب افشین مقدم دانلود آهنگ غروب افشین مقدم کد آهنگ پیشواز همراه اول غروب افشین مقدم متن آهنگ غروب افشین مقدم دانلود آهنگ غروب افشین مقدم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل غروب افشین مقدم دانلود آهنگ غروب افشین مقدم رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب