loading...

موزیک خفن

متن آهنگ  رامین بی باک دنیای بعد تو,دانلود آهنگ  رامین بی باک دنیای بعد تو رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  رامین بی باک دنیای بعد تو,کد آهنگ پیشواز همراه اول  رامین بی باک دن

حسین بازدید : 119 پنجشنبه 08 شهریور 1397

متن آهنگ  رامین بی باک دنیای بعد تو,دانلود آهنگ  رامین بی باک دنیای بعد تو رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  رامین بی باک دنیای بعد تو,کد آهنگ پیشواز همراه اول  رامین بی باک دنیای بعد تو,دانلود آهنگ  رامین بی باک دنیای بعد تو کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  رامین بی باک دنیای بعد تو,دانلود آهنگ  رامین بی باک دنیای بعد تو,

http://www.faratext.com/14908/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%AA%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DA%A9.html

متن آهنگ دنیای بعد تو رامین بی باک و کاروئل

Lyrics Music Ramin Bibak Ft Karoel Donyaye Bade To

متن آهنگ دنیای بعد تو رامین بی باک و کاروئل

 

ترانه و شعر آهنگ دنیای بعد تو رامین بی باک و کاروئل

از منه دیوونه ی عاشق چی دیدی چه ساده از تو قلبه من پریدی
منی که با بد و خوب تو ساختم بگو چی شد که از من دل بریدی

هنوزم یادگاریهاتو دارم هنوزم تویه قلبم جاتو دارم
شنیدم عکسمونو پاک کردی ولی من تک تکه عکسا رو دارم , ولی من تک تکه عکسا رو دارم

هر جا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست

هر جا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست

تکست آهنگ دنیای بعد تو رامین بی باک و کاروئل

چه آروم گذشتی چه دلتنگ شکستم چه زیبا پریدی من اینجا نشستم
هواتو به بارون به دریا سپردم چه ساده بریدی چقدر ساده مردم

هر جا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست

هر جا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست

هر جا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست

**







برچسب ها متن آهنگ رامین بی باک دنیای بعد تو دانلود آهنگ رامین بی باک دنیای بعد تو رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول رامین بی باک دنیای بعد تو کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک دنیای بعد تو دانلود آهنگ رامین بی باک دنیای بعد تو کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل رامین بی باک دنیای بعد تو دانلود آهنگ رامین بی باک دنیای بعد تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب