loading...

موزیک خفن

متن آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم,کد آوای انتظار همراه اول چه ساده بریدی چقدر ساده مردم,دانلود آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول چه ساده بریدی چقدر ساده مردم,د

حسین بازدید : 290 پنجشنبه 08 شهریور 1397

متن آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم,کد آوای انتظار همراه اول چه ساده بریدی چقدر ساده مردم,دانلود آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول چه ساده بریدی چقدر ساده مردم,دانلود آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم کیفیت 320,دانلود آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه ساده بریدی چقدر ساده مردم,

دانلود آهنگ دنیای بعد تو از رامین بی باک و کاروئل

متن آهنگ رامین بی باک و کاروئل دنیای بعد تو :

از من دیوونه ی عاشق چی دیدی چه ساده از تو قلب من پریدی
منی که با بد و خوب تو ساختم بگو چی شد که از من دل بریدی
هنوزم یادگاری هاتو دارم هنوزم توی قلبم جاتو دارم
شنیدم عکسامونو پاک کردی ولی من تک تک عکسارو دارم
ولی من تک تک عکسارو دارم …
هرجا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست
هرجا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست

چه آروم گذشتی چه دلتنگ شکستم چه زیبا پریدی من اینجا نشستم
هواتو به بارون به دریا سپردم تو ساده بریدی چقد ساده مردم
هرجا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست
هرجا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست

http://www.myfaza2music.ir







برچسب ها متن آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم کد آوای انتظار همراه اول چه ساده بریدی چقدر ساده مردم دانلود آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول چه ساده بریدی چقدر ساده مردم دانلود آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم کیفیت 320 دانلود آهنگ چه ساده بریدی چقدر ساده مردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه ساده بریدی چقدر ساده مردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب