loading...

موزیک خفن

متن آهنگ  رامین بیباک اشتباه,دانلود آهنگ  رامین بیباک اشتباه,دانلود آهنگ  رامین بیباک اشتباه کیفیت 320,دانلود آهنگ  رامین بیباک اشتباه رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  را

حسین بازدید : 57 پنجشنبه 08 شهریور 1397

متن آهنگ  رامین بیباک اشتباه,دانلود آهنگ  رامین بیباک اشتباه,دانلود آهنگ  رامین بیباک اشتباه کیفیت 320,دانلود آهنگ  رامین بیباک اشتباه رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  رامین بیباک اشتباه,کد آهنگ پیشواز همراه اول  رامین بیباک اشتباه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  رامین بیباک اشتباه,

 

 

 

http://www.myfaza2music.ir/

روبروی من سرابه
بخت من همیشه خوابه
تو دلم جای یه زخمه
بی تو زندگیم عذابه
توی این شهر سیاهی
میدونم تو بیگناهی
واسه ی من تا همیشه
قشنگ ترین اشتباهی
حالا دیگه خوب میدونم
به تو رسیدن محاله
برای گذشتن از من
دل تو چه بیقراره
تو غرورمو شکستی
دل به یکی دیگه بستی
حالا هر شب بی تو قلب من میگیره
منو تهدید میکنه بی تو میمیره
صدای رفتن تو ، تو گوشم انگار
میگه از پیشم برو خدانگهدار
میدونم که انتظار فایده نداره
دل من همیشه زرد و بی بهاره
صدای رفتن تو تو گوشم انگار
میگه از پیشم برو خدانگهدار
خدانگهدار

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ رامین بیباک اشتباه دانلود آهنگ رامین بیباک اشتباه دانلود آهنگ رامین بیباک اشتباه کیفیت 320 دانلود آهنگ رامین بیباک اشتباه رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول رامین بیباک اشتباه کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بیباک اشتباه کد آهنگ پیشواز ایرانسل رامین بیباک اشتباه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب