loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ مینو شود چشمان تو,    دانلود آهنگ خوشا به من چارتار,    مینوشم از چشمان تو جرعه ب جرعه,    دانلود مینوشم از چشمان تو چارتار

حسین بازدید : 373 جمعه 09 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ مینو شود چشمان تو
,    دانلود آهنگ خوشا به من چارتار
,    مینوشم از چشمان تو جرعه ب جرعه
,    دانلود مینوشم از چشمان تو چارتار
,    دانلود آهنگ خوشا به من چارتار با کیفیت 320
,    خوشا به من که دست تو
,    متن آهنگ شبیه یک مرداب چارتار
,    دانلود آهنگ چارتار
,    دانلود آهنگ la alegria از yasmin levy

دانلود آهنگ چارتار خوشا به من

امشب می توانید از رسانه  آپ موزیک ترانه زیبای خوشا به من ( آلبوم باران تویی ) از گروه چارتار را به همراه تکست دانلود کنید

شعر , آهنگسازی و تنظیم : چارتار / میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

Exclusive Song: Chaartaar – “Khosha Be Man” With Text And Direct Links In UpMusic

Chaartaar Baran Toee دانلود آهنگ چارتار خوشا به من

 

متن آهنگ خوشا به من چارتار

♪♪♫♫♪♪♯

خوشا به من که دست تو پرواز هدیه میکند

خوشا به تو که عاشقت صد بار گریه میکند

خوشا که قامتم رسد به میوه خیال تو

♪♪♫♫♪♪♯ رسیده ای نچینمت منم حریف کال تو ♪♪♫♫♪♪♯

مینوشم از چشمان تو

جرعه به جرعه شعر نو

حافظه ی دستان من

پر شده از دامان تو

UpMusicTag دانلود آهنگ چارتار خوشا به من

خوشا به من که دست تو پرواز هدیه میکند

خوشا به تو که عاشقت صد بار گریه میکند

خوشا که قامتم رسد به میوه خیال تو

رسیده ای نچینمت منم حریف کال تو

♪♪♫♫♪♪♯ مینوشم از چشمان تو ♪♪♫♫♪♪♯

جرعه به جرعه شعر نو

حافظه ی دستان من

پر شده از دامان تو

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ مینو شود چشمان تو دانلود آهنگ خوشا به من چارتار مینوشم از چشمان تو جرعه ب جرعه دانلود مینوشم از چشمان تو چارتار دانلود آهنگ خوشا به من چارتار با کیفیت 320 خوشا به من که دست تو متن آهنگ شبیه یک مرداب چارتار دانلود آهنگ چارتار دانلود آهنگ la alegria از yasmin levy
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب