loading...

موزیک خفن

  متن آهنگ یادگاری از میثم ابراهیمی نمیدونی تو بارون گریه کردنم شیرینه خوبیه بارون اینه اشکاتو هیشکی نمیبینه برگرد دارم میمیرم از درد شدم یه عاشقه ولگرد نمیری از تو خاطرم بسه این دوری د

حسین بازدید : 107 یکشنبه 11 شهریور 1397

 

متن آهنگ یادگاری از میثم ابراهیمی

نمیدونی تو بارون گریه کردنم شیرینه

خوبیه بارون اینه اشکاتو هیشکی نمیبینه

برگرد دارم میمیرم از درد شدم یه عاشقه ولگرد نمیری از تو خاطرم

بسه این دوری دلمو شکسته منتظره تو یکی نشسته

با این پاهای خسته کجا برم

 

کاش میدونستم عشقم نمیمونی پای حرفت

تورو به یادم میاره شیشه ی یادگاریه عطرت

بی تو قلبم همیشه میگیره نفسم واسه نفسه تو میره

bi to ghalbam hamishe migire nafasam vase to mire

واسه برگشتنت نگو دیره طفلی قلبم بی تو داره میمیره

vase bargashtanet nago dire tefli ghalbam bi to dare mimire

یه روزی بی تو عشقم میمیرم از درده دوری

میگی طاقت بیارم آخه عزیزم چجوری

برگرد دارم میمیرم از درد شدم یه عاشقه ولگرد نمیری از تو خاطرم

بسه این دوری دلمو شکسته منتظره تو یکی نشسته

با این پاهای خسته کجا برم

کاش میدونستم عشقم نمیمونی پای حرفت

تورو به یادم میاره شیشه ی یادگاریه عطرت

بی تو قلبم همیشه میگیره نفسم واسه نفسه تو میره

bi to ghalbam hamishe migire nafasam vase to mire

واسه برگشتنت نگو دیره طفلی قلبم بی تو داره میمیره

vase bargashtanet nago dire tefli ghalbam bi to dare mimire

ترانه آهنگ یادگاری از میثم ابراهیمی

برگرد دارم میمیرم از درد شدم یه عاشقه ولگرد نمیری از تو خاطرم

بسه این دوری دلمو شکسته منتظره تو یکی نشسته

با این پاهای خسته کجا برم

کاش میدونستم عشقم نمیمونی پای حرفت

تورو به یادم میاره شیشه ی یادگاریه عطرت

بی تو قلبم همیشه میگیره نفسم واسه نفسه تو میره

bi to ghalbam hamishe migire nafasam vase to mire

واسه برگشتنت نگو دیره طفلی قلبم بی تو داره میمیره

vase bargashtanet nago dire tefli ghalbam bi to dare mimire

http://www.bibakmusic.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب