loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ ایمان غلامی من حال این روزام,    دانلود اهنگ ایمان غلامی پیرهن مشکی,    دانلود اهنگ دلتنگه ایمان غلامی,  &nb

حسین بازدید : 73 دوشنبه 12 شهریور 1397


,   
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی من حال این روزام
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی پیرهن مشکی
,    دانلود اهنگ دلتنگه ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ دلتنگ ایمان غلامی
,    باز امشب نشستم با چشمای خیس
,    دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی

 

 

من حال این روزام دلگیره و خوش نیست هیشکی نمیفهمه
تو دردمو دیدی به روت نیوردی چشات چه بی رحمه
من از نبود تو یه گوشه میشینم توی خودم میرم
از زندگی دورم هر ثانیه دارم رو به سقوط میرم
من حال این روزام دلگیره و خوش نیست
هیشکی نمیفهمه تو دردمو دیدی به روت نیوردی چشات چه بی رحمه

==» تکست اهنگ سقوط از سایت بهترانه «==

تو عادتم دادی به حس رویاتو که فکر کنم هستی
چشامو میبستم با این خیال خام که دل به من بستی
من عاشقت بودم تا وقتی که شونت پشتم و خالی کرد
نیستی ببینی که له شده احساسم زیر حجوم درد
من حال این روزام دلگیره و خوش نیست
هیشکی نمیفهمه تو دردمو دیدی به روت نیوردی چشات چه بی رحمه
من از نبود تو یه گوشه میشینم توی خودم میرم
از زندگی دورم هر ثانیه دارم رو به سقوط میرم

http://behtaraneh.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ ایمان غلامی من حال این روزام دانلود اهنگ ایمان غلامی پیرهن مشکی دانلود اهنگ دلتنگه ایمان غلامی دانلود اهنگ دلتنگ ایمان غلامی باز امشب نشستم با چشمای خیس دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب