loading...

موزیک خفن

متن آهنگ برو پشتتم از ناصر زینعلی Lyrics Music Boro Poshtetam Naser Zeynali آخه مثه من دیگه کی به تو عشقم میگه  نمیدونم چی میشد تو رو نداشتم اگه نترس مثه کوه پشتتم اینو بهت قول میدم مثه یه

حسین بازدید : 74 سه شنبه 13 شهریور 1397

متن آهنگ برو پشتتم از ناصر زینعلی

Lyrics Music Boro Poshtetam Naser Zeynali

متن آهنگ برو پشتتم از ناصر زینعلی

آخه مثه من دیگه کی به تو عشقم میگه

 

نمیدونم چی میشد تو رو نداشتم اگه

نترس مثه کوه پشتتم

اینو بهت قول میدم مثه یه مرد

دیگه وقتشه یکی عشقت بشه

اونکه دنیاشو برات نقاشی کرد

آخه مثه من دیگه کی به تو عشقم میگه

نمیدونم چی میشد تورو نداشتم اگه

کی مثه من برات همه چیشو میده پات

آخه مثه من تو رو کی واسه خوذت میخواد

شعر آهنگ جدید ناصر زینعلی برو پشتتم

همش یه چیزی بهم میگه

حسامون نزدیکه به هم میاد

تویی باهام همه جا تو رویاهام

لعنتی چرا همش دلم تورو میخواد

آخه مثه من دیگه کی به تو عشقم میگه

نمیدونم چی میشد تورو نداشتم اگه

کی مثه من برات همه چیشو میده پات

آخه مثه من تو رو

کی واسه خودت میخواد

http://textahang2.blog.ir/post/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%D8%AA%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D9%86%D8%B9%D9%84%DB%8C







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب