loading...

موزیک خفن

  متن آهنگ پاییز از موئر Lyrics Music Paeez Moer زیر آفتابه کم جونه پاییزم با زردیه برگا تو خیالم راه میرم هر جا خاطره داریم بی اختیار میشینم عکسارو میبینم تویه تصویریم با هم  نمیدو

حسین بازدید : 77 سه شنبه 13 شهریور 1397

 

متن آهنگ پاییز از موئر

Lyrics Music Paeez Moer

متن آهنگ پاییز از موئر

زیر آفتابه کم جونه پاییزم

با زردیه برگا تو خیالم راه میرم

هر جا خاطره داریم بی اختیار میشینم

عکسارو میبینم تویه تصویریم با هم

 

نمیدونم دارم خواب میبینم یا بیدارم

فقط اینو میدونم فقط اینو میدونم

که تو نیستی کنارم

نمیدونم دارم خواب میبینم یا بیدارم

فقط اینو میدونم فقط اینو میدونم

که تو ..

از وقتی نیستی هوایه اینجا ابریه بی معنیه

یه سناریو تو اتاقه بی تو یعنی تصویره یه مردی که درگیره

با خودشو دائم از اقعیت در میره وا

شدم یکی که فرق نداره دیروزو امروزو فرداش

به لجن کشیده شد روحو روانو روزو شباش

شدم یه موجه صحنه رویه مبل

فصلا میگذرنو اینجا هنوز پاییزه و بویه تو

نمیدونم دارم خواب میبینم یا بیدارم

فقط اینو میدونم فقط اینو میدونم که تو نیستی کنارم

نمیدونم دارم خواب میبینم یا بیدارم

فقط اینو میدونم فقط اینو میدونم

زیر آفتابه کم جونه پاییزم

با زردیه برگا تو خیالم راه میرم

هر جا خاطره داریم بی اختیار میشینم

عکساتو میبینم تو یه تصویریم با هم

نمیدونم دارم خواب میبینم یا بیدارم

فقط اینو میدونم که تو نیستی کنارم

نمیدونم دارم خواب میبینم یا بیدارم

فقط اینو میدونم

که تو نیستی کنارم

زیر آفتابه کم جونه پاییزم با زردیه برگا تو خیالم راه میرم

هر جا خاطره داریم بی اختیار میشینم عکساتو میبینم تو یه تصویریم با هم

نمیدونم دارم خواب میبینم یا بیدارم

فقط اینو میدونم که تو نیستی کنارم

نمیدونم دارم خواب میبینم نه بیدارم

http://textahang2.blog.ir/post/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%DB%8C%D8%B1







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب