loading...

موزیک خفن

اگه خجالتیم ولی قلبم پر از عشقه تورو قد یه دنیا دوست دارم همونی که میخوامت میون این همه آدم تورو من بی انتها دوست دارم تورو دوست دارم و اگه نمیدونی بدون دلم تنگه تورو دوست دارم و عشق توو چشمای تو خ

حسین بازدید : 111 چهارشنبه 14 شهریور 1397

اگه خجالتیم ولی قلبم پر از عشقه تورو قد یه دنیا دوست دارم

همونی که میخوامت میون این همه آدم تورو من بی انتها دوست دارم

تورو دوست دارم و اگه نمیدونی بدون دلم تنگه

تورو دوست دارم و عشق توو چشمای تو خوش رنگه

تورو دوست دارم و نمیگیره کسی تووی دلم جاتو

آره عاشقتمو میدونی همیشه گرم دلم با تو

 

تورو دوست دارم و اگه نمیدونی بدون دلم تنگه

تورو دوست دارم و عشق توو چشمای تو خوش رنگه

تورو دوست دارم و نمیگیره کسی تووی دلم جاتو

آره عاشقتمو میدونی همیشه گرم دلم با تو

******

متن آهنگ جدی اگه نمیدونی بدون با صدای فریبرز خاتمی

******

شبیه دیوونه هام بی دلیل عاشقت شدم

تورو من یجور خاص دوست دارم

خالیه دستام ولی دلو به تو دادم

با کلی عشق و احساس دوست دارم

تورو دوست دارم و اگه نمیدونی بدون دلم تنگه

تورو دوست دارم و عشق توو چشمای تو خوش رنگه

تورو دوست دارم و نمیگیره کسی تووی دلم جاتو

آره عاشقتمو میدونی همیشه گرم دلم با تو

تورو دوست دارم و اگه نمیدونی بدون دلم تنگه

تورو دوست دارم و عشق توو چشمای تو خوش رنگه

تورو دوست دارم و نمیگیره کسی تووی دلم جاتو

آره عاشقتمو میدونی همیشه گرم دلم با تو

. . . . . .

 

https://www.mytarane.com/6845-fariborz-khatami-age-nemidooni-bedoon/







برچسب ها تورو دوست دارم و اگه نمیدونی بدون دلم تنگه تورو دوست دارم و عشق توو چشمای تو خوش رنگه تورو دوست دارم و نمیگیره کسی تووی دلم جاتو آره عاشقتمو میدونی همیشه گرم دلم با تو متن آهنگ جدی اگه نمیدونی بدون با صدای فریبرز خاتمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب