loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ  توهم شاهین جمشیدپور رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  توهم شاهین جمشیدپور,متن آهنگ  توهم شاهین جمشیدپور,دانلود آهنگ  توهم شاهین جمشیدپور کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ا

حسین بازدید : 371 چهارشنبه 14 شهریور 1397

دانلود آهنگ  توهم شاهین جمشیدپور رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  توهم شاهین جمشیدپور,متن آهنگ  توهم شاهین جمشیدپور,دانلود آهنگ  توهم شاهین جمشیدپور کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  توهم شاهین جمشیدپور,کد آوای انتظار همراه اول  توهم شاهین جمشیدپور,دانلود آهنگ  توهم شاهین جمشیدپور,

http://www.bestbaz.ir/

متن آهنگ توهم

 

یکی ازین رهگذرا ، رد میشه از کنار ِ من
نه این تو نیستی میدونم ، اینجا همه شبیه تن

خیابونا از تو پـُـرَن
انگاری تو توهـمم

میون این شهر شلوغ
بین تو و خودم گـُمم

واسه من دعا کن این فصل بی حالو
به تو نیـّت کردم امسال این فالو

واسه برگشـتت بازم سـفره چیدم
تا شاید برگردی عید امسالو

 

واسه من دعا کن این فصل بی حالو
به تو نیـّت کردم امسال این فالو

واسه برگشـتت بازم سـفره چیدم
تا شاید برگردی عید امسالو

 

به هرکی از راه میرسه
هی میگم اسم تو چیه

برای عاصی شدنم
فکر تو باشه کافیه

گرون تموم میشه واسم
فکر من دیوونه باش.

خراب شده روی سرم
شهر و تموم آدمــاش

شـــهـر و تــمـوم آدماش

همه میدونن من بی تو دیــوونـم
ولی بازم پای حرفام میمونم

همه ی شهرو دنبالت میگردم
تا شاید پیدا شی برگردی خونـم

همه میدونن من بی تو دیــوونـم
ولی بازم پای حرفام میمونم

همه ی شهرو دنبالت میگردم
تـو نـرفتی و ایـنـجایی مــیـدونم
 







برچسب ها دانلود آهنگ توهم شاهین جمشیدپور رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول توهم شاهین جمشیدپور متن آهنگ توهم شاهین جمشیدپور دانلود آهنگ توهم شاهین جمشیدپور کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل توهم شاهین جمشیدپور کد آوای انتظار همراه اول توهم شاهین جمشیدپور دانلود آهنگ توهم شاهین جمشیدپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب