دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه عشق سابق

Download New Music Mohammad Reza Oshrieh Eshghe Sabegh

آهنگ محمدرضا عشریه بنام عشق سابق

زده تموم دوراشو کرده تمومه کاراشو با اونم بهم زده انگار زده به زیر قولاشو

ترانه و آهنگ:محمدرضا عشریه+تنظیم:علی هایپر+

میکس و مسترینگ:ایمان احمد زاده

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه عشق سابق

 

متن آهنگ عشق سابق از محمدرضا عشریه

چقدر که این شماره واسم آشناست

الان چند دفعه است که زنگ زده جواب ندادم

مزاحمم که باشه انقد زنگ نمیزنه

میلرزه دستم اما دست گل به آب ندادم

بزار جواب بدم تا که نمردم از استرس

یعنی کی میتونه باشه شاید بیاد بیادم

چرا جواب ندادم جانم بفرمایید شما

الو سلام سلام عشق سابق عشق بچگی

خوبم تو خوبی ولی آتیش گرفت بعد تو زندگیم

آخی قلبم یه لحظه قطع کن زندگی خودم میگیرمت

خدا ببین کی برگشته گمونم که خیلی گشته

تا پیدام کنه و برگردم پیشمونه و سرگشته

زده تموم دوراشو کرده تمومه کاراشو

Zade tamome doorasho karde tamome karasho

با اونم بهم زده انگار زده به زیر قولاشو

Ba onam beham zade engar zade be zire gholasho

ترانه آهنگ عشق سابق از محمدرضا عشریه

آخ خدا صداشو قربون

چهره اش پیر شده ولی صداش همونه

بیدار میشدم با این صدا من از خواب

ازم گرفتنش تا دیگه لالایی واسم نخونه

کار کردین دیگه نمونه

هوایی کردنش به خودم بمونه نتونه

آخ خدا چشاشو قربون

بدون این چشا چه سخت زندگی کردم

عشق بچگیم در عین ناباوری

حالا پشیمون شده و میگه بچگی کردم

خدا ببین کی برگشته گمونم که خیلی گشته

تا پیدام کنه و برگردم پیشمونه و سرگشته

زده تموم دوراشو کرده تمومه کاراشو

Zade tamome doorasho karde tamome karasho

با اونم بهم زده انگار زده به زیر قولاشو

Ba onam beham zade engar zade be zire gholasho