دانلود آهنگ مهدی احمدوند ازم بریدی

Download Music Mehdi Ahmadvand Azam Boridi

آهنگ مهدی احمدوند بنام ازم بریدی

سخته چقد تنها بشی

کسی به دادت نرسه

دانلود آهنگ مهدی احمدوند ازم بریدی

 

متن آهنگ ازم بریدی از مهدی احمدوند

سخته چقد تنها بشی

کسی به دادت نرسه

عکسشو آغوش بگیری

اشک تو چشات حلقه بشه

کاشکی می شد یه بار دیگه

تو بغلت گریه کنم

پاتو بلند کن نفسم

چشمامُ فرش پات کنم

ازم بریدی ،مگه ازم چی دیدی

بغضِ صدامو چرا تو نشنیدی…

دارم میخونم ، با یه دل شکسته

ببین دلِ من هنوز به پات نشسته…

ازم بریدی، ازم بریدی من که برات میمیردم

آخه کدوم گناهُ کردم که پاشو خوردم

چشمامو هر شب ،به یاد کی ببندم

برام چی مونده ،به دل خوشیش بخندم

برام نمونده ،اشکی برات بریزم

baram namonde ashki barat berizam

نمونده عمری، که من به پات بریزم…

namonde omri ke man be pat berizam

ترانه آهنگ ازم بریدی از مهدی احمدوند

ازم بریدی، ازم بریدی من که برات میمیردم

آخه کدوم گناهُ کردم که پاشو خوردم

چشمامو هر شب ،به یاد کی ببندم

برام چی مونده ،به دل خوشیش بخندم

برام نمونده ،اشکی برات بریزم

baram namonde ashki barat berizam

نمونده عمری، که من به پات بریزم…

namonde omri ke man be pat berizam