loading...

موزیک خفن

سبک مداحی  آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر, آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر مداحی,متن مداحی  آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر,دانلود نوحه  آهای اهل زمونه دلم د

حسین بازدید : 419 جمعه 23 شهریور 1397

سبک مداحی  آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر, آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر مداحی,متن مداحی  آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر,دانلود نوحه  آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر,دانلود نوحه زیبا,دانلود نوحه جدید و زیبا,گلچین مداحی,تکست مداحی   آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر,دانلود مداحی, سینه زنی,دانلود  مداحی جدید,دانلود مداحی  آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر,شعر مداحی, آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر,متن مداحی,شعر مداحی  آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر, نوحه  آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر,

 

متن مداحی آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر

متن مداحی آهای اهل زمونه دلم داره بهونه - سید ذاکر

اباالفضل اباالفضل اباالفضل

آهای اهل زمونه دلم داره بهونه

آهای اهل زمونه دلم داره بهونه


دلمو عشق ابالفضل علی کرده دیوونه

 

آهای اهل زمونه دلم داره بهونه

آهای اهل زمونه دلم داره بهونه

 

دلمو عشق ابالفضل علی کرده دیوونه

 

بگو الله اکبر به بازوی دلاور

بگو الله اکبر به بازوی دلاور



صدای پای عباس لرزه انداخته به لشکر



آهای بود و نبودم تویی شعر و سرودم

آهای بود و نبودم تویی شعر و سرودم



ببین به زیر طاق ابرویت سجده نمودم


آهای مشتی عالم

آهای مشتی عالم نمک غم محرم

اسم نازنین تو برا حسین اسم اعظم

 

الا یا ایها الناس امیر منو بشناس

الا یا ایها الناس امیر منو بشناس



خدا را یه نظر دیدم میون چشم عباس

 

آهای مشتی عالم

آهای مشتی عالم نمک غم محرم

اسم نازنین تو برا حسین اسم اعظم

 

 

http://www.radio-javoon.blogfa.com/post-4.aspx







برچسب ها سبک مداحی آهای اهل زمونه دلم داره بهونه سید ذاکر آهای اهل زمونه دلم داره بهونه سید ذاکر مداحی متن مداحی آهای اهل زمونه دلم داره بهونه سید ذاکر دانلود نوحه آهای اهل زمونه دلم داره بهونه سید ذاکر دانلود نوحه زیبا دانلود نوحه جدید و زیبا گلچین مداحی تکست مداحی آهای اهل زمونه دلم داره بهونه سید ذاکر دانلود مداحی سینه زنی دانلود مداحی جدید دانلود مداحی آهای اهل زمونه دلم داره بهونه سید ذاکر شعر مداحی آهای اهل زمونه دلم داره بهونه سید ذاکر متن مداحی شعر مداحی آهای اهل زمونه دلم داره بهونه سید ذاکر نوحه آهای اهل زمونه دلم داره بهونه سید ذاکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب