loading...

موزیک خفن

دانلود نوحه زیبا,دانلود نوحه جدید و زیبا,گلچین مداحی, نوحه ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,دانلود مداحی, سینه زنی,سبک مداحی ای عمه ببین از سفر

حسین بازدید : 713 جمعه 23 شهریور 1397

دانلود نوحه زیبا,دانلود نوحه جدید و زیبا,گلچین مداحی, نوحه ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,دانلود مداحی, سینه زنی,سبک مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,دانلود  مداحی جدید,متن مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,شعر مداحی,متن مداحی,تکست مداحی  ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,دانلود نوحه ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد مداحی,شعر مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,دانلود مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد,

ای عمه ببین از سفر آمد پدر من - دم 

 متن مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد

ای عمه ببین از سفر آمد پدر من

تا آنکه ببیند چه آمد به سر من

غریبی به سر آمد

پدر از سفر آمد

گر از لب خونین تو یک بوسه بگیرم

آرام بگیرم منو و آرام بمیرم

غریبی به سر آمد

پدر از سفر آمد

 

 







برچسب ها دانلود نوحه زیبا دانلود نوحه جدید و زیبا گلچین مداحی نوحه ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد دانلود مداحی سینه زنی سبک مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد دانلود مداحی جدید متن مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد شعر مداحی متن مداحی تکست مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد دانلود نوحه ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد مداحی شعر مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد دانلود مداحی ای عمه ببین از سفر آمد پدر من مهدی میر داماد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب