loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس,متن آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس,دانلود آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن

حسین بازدید : 77 یکشنبه 25 شهریور 1397

دانلود آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس,متن آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس,دانلود آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس,کد آهنگ پیشواز همراه اول بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس,دانلود آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس رمیکس Remix,

بیا با من بزن جام

بیا بخون تو چشمام

که با تو شاد شعرام

که بی تو خیلی تنهام

گرفتار تو هستم

نگهدار تو هستم

به من تکیه کن از عشق

که من یار تو هستم

که من یار تو هستم

حیف است که ارباب وفا را نشناسی

 

ما یار تو باشیم و تو ما را نشناسی

حیف است عزیزم که تو با این همه احساس

این پاکترین عشق خدا را نشناسی  ما را نشناسی

بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس

تو باد بهاری گل و گلشن و بشناس

پنهون نشو از من گریزون نشو از من

دور تو بگردم روگردون نشو از من

روگردون نشو از من

حیف است که ارباب وفا را نشناسی

ما یار تو باشیم و تو ما را نشناسی

حیف است عزیزم که تو با این همه احساس

این پاکترین عشق خدا را نشناسی  ما را نشناسی

 

http://myfarstaraneh.com







برچسب ها متن آهنگ ارباب وفا از معین دانلود آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس کد آهنگ پیشواز ایرانسل بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس متن آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس دانلود آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس کد آهنگ پیشواز همراه اول بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس دانلود آهنگ بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب