loading...

موزیک خفن

متن موزیک  میلاد راستاد به نام وحشت,دانلود آهنگ  میلاد راستاد به نام وحشت ریمیکس Remix,دانلود ترانه  میلاد راستاد به نام وحشت,  میلاد راستاد به نام وحشت اهنگ جدید,متن ترانه  م

حسین بازدید : 211 یکشنبه 01 مهر 1397

متن موزیک  میلاد راستاد به نام وحشت,دانلود آهنگ  میلاد راستاد به نام وحشت ریمیکس Remix,دانلود ترانه  میلاد راستاد به نام وحشت,  میلاد راستاد به نام وحشت اهنگ جدید,متن ترانه  میلاد راستاد به نام وحشت,دانلود   میلاد راستاد به نام وحشت,mp3  میلاد راستاد به نام وحشت,دانلود متن اهنگ  میلاد راستاد به نام وحشت,Text Music & Download music,متن آهنگ  میلاد راستاد به نام وحشت,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ  میلاد راستاد به نام وحشت کیفیت 320,دانلود اهنگ گلچین شده,Iranian Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  میلاد راستاد به نام وحشت,دانلود بهترین آهنگها,کد آهنگ پیشواز همراه اول  میلاد راستاد به نام وحشت,Download New Music,دانلود آهنگ 97 ,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ  میلاد راستاد به نام وحشت,دانلود رایگان اهنگ  میلاد راستاد به نام وحشت,تکست آهنگ  میلاد راستاد به نام وحشت,کد آوای انتظار همراه اول  میلاد راستاد به نام وحشت,دانلود موزیک  میلاد راستاد به نام وحشت,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ زیبا,

http://www.vaiomusic.org

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام وحشت

Download music Milad Rastad – Vahshat

“دیس لاو” | تنظیم : شهرام G.H

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام وحشت

 

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام وحشت

متن آهنگ میلاد راستاد به نام وحشت

آینده من و تو به خاک سپرده شد
میلاد راستاد محمد ان آر
تنظیمشم شهرام جی اچه
اینجام که سد رکورده

بدن بی جونم نمیکشه میلرزه
میلادو تنها نزار از تنهایی میترسه
چند سال جوونیمو تو به من بدهکاری
لعنتی جلوی من اینقد نگو دوسش داری
لعنت خدا به اون لبه ی خیابونا
به اون نگاه عابرا گریه کردم پیش اونا
چکار کنم رو بدنت غیرتی ام حساسم
فشار میدم رو صورتم هر چی خریدی واسم
باعث خجالته خطای رو سینم
خدا رو التماس کردم خوابتو ببینم
هق هق و بغض و گریه و سرگیجه
فحش میدم داد میزنم وقتی صدات توی سرم میپیچه
توی سرم میپیچه…
توی سرم میپیچه…
هیچی برام نمونده سیگار دستو سوزونده
هیچی برام نمونده سیگار دستو سوزونده
تیغ رو دست چپو تا مردنم چیزی نمونده
تپش قلب داد برد جفت زانوهام تا شد
آستین کوتاه ممنوعه کل تنم کبوده
هق هق رو لباسا خون تنم رو عکسا
یه چی داره میکشتم لمس دوباره دستات
هر شب با گریه گوش میدم یه صدای ضبط شده از حرفات
رو همون قرآنی که دست گذاشتی روش قسم خوردی
اینقد گریه کردم از هوش رفتم دیشب
دلیل معروف شدنم تو بیمارستان
از کوچتون هر روز نه ماهی یبار
مادرم نفرین کن – وایو موزیک
دلیل زخمای رو سینم اونه
مادر نفرین کن خوابشو می بینم
خوابشو میبینم…
نکن فکر منو همه چی خوبه اینجا
تمام رگای تنم پاره شد همش یه جا
همه چی خوبه اینجا
منمو یه اتاقو سیگارو
تموم شبا بیدارو
رد خون رو دیوارو  , نبودتو
حرومت باشه به جای من میگیره دستاتو
برو نزدیکتر دم گوشش بکش نفساتو
دستام تیکه تیکس نصف بدنم بخیس
چی میدونی از درد زخم تو
لعنت خدا به اون لبه ی خیابونا
به اون نگاه عابرا گریه کردم پیش اونا
چکار کنم رو بدنت غیرتی ام حساسم
فشار میدم رو صورتم هر چی خریدی واسم
باعث خجالته خطای رو سینم – وایو موزیک
خدا رو التماس کردم خوابتو ببینم
هق هق و بغض و گریه و سرگیجه
فحش میدم داد میزنم وقتی صدات توی سرم میپیچه
توی سرم میپیچه…
توی سرم میپیچه…
گفتی بچه نداری تو جیب پولی نداری
گفتی میرم از پیشت آخه هیچی نداری
زدی بیرون از خونه شدی دختر فراری
یا ولی تو خیابون یا که سر قراری
عاشق موهات بودم…
عاشق چشات بودم…
رفتم توی کما
شوک نزن…
وقتی زنگ زدم جای جونم گفتی شما
تو با اون خونه خالی محمد خون خالی
واست مهم نی که باز گرفتی فاز لاو
ریخته شرم و حیات تخت شدش خونه خالی
کارش از کار گذشته انداخته تو فاز لاو
خاطرات لعنتیت منو از پا درآورده
لعنتی برگرد محمدت کم آورده
حتی دکترا هم بهم تکیه میندازن – وایو موزیک
میگن این زخم بوده بعد دست و پا درآورده
حتی روم نمیشه برم جلوی آینه
صبح تا شب دکتر و صبح تا شب معاینه
کاردو جوری زدم رسیدش تا استخون
هیچی ازم نموند شدم پوست استخون
اصلن منو دیدی عکسامو دیدی
چروک صورتمو لرزش دستامو دیدی
ایندفه گوشو بریدم افتادش کف دستم
اخه میگفت پشت گوشتو دیدی منو دیدی
تو هر روز با اون من صورت داغون
یه روز به مرگم مونده بگو من یا اون , ها؟؟
_

بازنویسی تکست : Ali Sad Love

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن موزیک میلاد راستاد به نام وحشت دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام وحشت ریمیکس Remix دانلود ترانه میلاد راستاد به نام وحشت میلاد راستاد به نام وحشت اهنگ جدید متن ترانه میلاد راستاد به نام وحشت دانلود میلاد راستاد به نام وحشت mp3 میلاد راستاد به نام وحشت دانلود متن اهنگ میلاد راستاد به نام وحشت Text Music & Download music متن آهنگ میلاد راستاد به نام وحشت دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام وحشت کیفیت 320 دانلود اهنگ گلچین شده Iranian Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد راستاد به نام وحشت دانلود بهترین آهنگها کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد راستاد به نام وحشت Download New Music دانلود آهنگ 97 دانلود اهنگ ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب