loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ اسمت روی لبام بود,    دانلود ترانه عشقت همه دنیام بود,    دانلود آهنگ عشقت همه دنیام بود گرمی نفس,    دانلود آهنگ عشقت همه

حسین بازدید : 374 دوشنبه 02 مهر 1397




,    دانلود اهنگ اسمت روی لبام بود
,    دانلود ترانه عشقت همه دنیام بود
,    دانلود آهنگ عشقت همه دنیام بود گرمی نفس
,    دانلود آهنگ عشقت همه دنیامه گرمی نفسامه
,    دانلود اهنگ باراد عشقت همه دنیام بود
,    دانلود اهنگ داری داری عشقو واسم میاری
,    عشقت همه دنیام بود خواجه امیری
,    اهنگ عشقت همه دنیام بودم
,    ریمیکس عشقت همه دنیام بود

دانلود آهنگ جدید باراد داری داری

در این ساعت برای شما کربران گرامی آپ موزیک ، دانلود آهنگ جدید باراد بنام داری داری با متن و دو کیفیت 320 و 128 آماده شده است

آهنگسازی / شعر / تنظیم کننذه قطعه : باراد

Download New Song By : Barad – Dari Dari With Text And DIrect Links On UpMusic

darriiiiiii 1 دانلود آهنگ جدید باراد داری داری

 

متن آهنگ داری داری باراد

عشقت همه دنیام بود
گرمیه نفس هام بود فکرت مثل یه سایه
هر لحظه باهام بود
اسمت همه حرفام بود عطرت روی دستام بود
حسی که به تو داشتم
همونی بود که میخوام بود

♪♪♫♫♪♪♯ شعر  : باراد ♪♪♫♫♪♪♯
حالا حالا مثل ما تو دنیا عشقی قد دریا پیدا نمیشه
بالا بالا با تو میرم رو ابرا بازم هوامون هوا بشه چی میشه
داشتی داشتی نگو دوستم نداشتی
عشقی جای عشق من نذاشتی داری داری هنوزم
بگو هوامو داری هیشکی جز من تو قلبت نمیاری

♪♪♫♫♪♪♯ شعر  : باراد ♪♪♫♫♪♪♯
اینباره اولیه که حسم عالیه
از اینجا تا ته دنیا هرچی تو بگیه
عشقم بجز تو کیه دلم ازت راضیه
تموم شهر میدونن ما دلامون یکیه
حالا حالا مثل ما تو دنیا عشقی قد دریا پیدا نمیشه
بالا بالا با تو میرم رو ابرا بازم هوامون هوا بشه چی میشه

♪♪♫♫♪♪♯ شعر  : باراد ♪♪♫♫♪♪♯
داشتی داشتی نگو دوستم نداشتی
عشقی جای عشق من نذاشتی داری داری هنوزم
بگو هوامو داری هیشکی جز من تو قلبت نمیاری
داشتی داشتی نگو دوستم نداشتی
عشقی جای عشق من نذاشتی داری داری هنوزم
بگو هوامو داری هیشکی جز من تو قلبت نمیاری

باراد داری داری

 

https://upmusics.com/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ اسمت روی لبام بود دانلود ترانه عشقت همه دنیام بود دانلود آهنگ عشقت همه دنیام بود گرمی نفس دانلود آهنگ عشقت همه دنیامه گرمی نفسامه دانلود اهنگ باراد عشقت همه دنیام بود دانلود اهنگ داری داری عشقو واسم میاری عشقت همه دنیام بود خواجه امیری اهنگ عشقت همه دنیام بودم ریمیکس عشقت همه دنیام بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب