loading...

موزیک خفن

مهراب به نام هیاهو اهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی,متن ترانه مهراب به نام هیاهو,دانلود  مهراب به نام هیاهو,تکست آهنگ مهراب به نام هیاهو,دانلود متن اهنگ مهراب به نام هیاهو,Text Music & Download m

حسین بازدید : 97 سه شنبه 03 مهر 1397

مهراب به نام هیاهو اهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی,متن ترانه مهراب به نام هیاهو,دانلود  مهراب به نام هیاهو,تکست آهنگ مهراب به نام هیاهو,دانلود متن اهنگ مهراب به نام هیاهو,Text Music & Download music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهراب به نام هیاهو,Iranian Music,متن آهنگ مهراب به نام هیاهو,دانلود ترانه مهراب به نام هیاهو,دانلود آهنگ زیبا,دانلود آهنگ مهراب به نام هیاهو ریمیکس Remix,Download New Music,mp3 مهراب به نام هیاهو,متن موزیک مهراب به نام هیاهو,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود رایگان اهنگ مهراب به نام هیاهو,دانلود آهنگ مهراب به نام هیاهو کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول مهراب به نام هیاهو,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک مهراب به نام هیاهو,دانلود آهنگ مهراب به نام هیاهو,کد آهنگ پیشواز همراه اول مهراب به نام هیاهو,دانلود آهنگ 97 ,دانلود بهترین آهنگها,دانلود موزیک جدید,

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام هیاهو

Download music Mehrab – Hayahoo

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام هیاهو

 

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام هیاهو

متن آهنگ مهراب به نام هیاهو

داری چیکار میکنی با خودت با من
این حالمو دوست دارم
اگه ازت خواهش کنم اگه التماست کنم از زندگی من میری بیرون . نه

دیدن دوبارت آرزو شد به دل
مادر من میگفت ولش بکن بره
آخه کی میدونه من چه عذابی کشیدم
شبایی که عکساتو تا صبح میدیدم
قلب من شکسته دست نزن بهش دیگه
سر تو بذار روش ببین چه حرفایی میگه
میدونستم از اول دوستم نداشتی
خب منم چیکار کنم دله دیگه
بازیچه نبودم بازیم که دادی
دست خوش زدی شکستی هر قولی دادی
کاری کردی که فکر خودکشی زد به سرم
گفتی مادر نداره ، مظلومه بزنم
هی دل غافل چه میدونستی سرگذشتت آخر اینجوری میشه
بهش گفته بودم قلب من تنگ بلوره ها
دلش سنگ بود همون سنگو زد توی شیشه

تو بچه ی کجایی،پایین،پایین کجا،پایین همه جا
جوونیم رفته به باد فدا سرت حله چشات
یکی لای خاطرات داره جون میده برات
به اونی که با دل تو قصد آشنایی داشت
بگو این روانی ام واسه خودش خدایی داشت
غرورت اندازه ی خودت نبود بانوی من
کی مثه من صدا میکرد تورو چشم آهوی من
نبود از من داغون تر و نبود از تو بی معرفت تر که اینجوری میشکنی قلبمو زالو صفت
دوباره مثل قدیم نشستم پای الکل و سیگارا و قرصای بی اعصابم
دوباره شدم همون مهرابی که هواداراش تموم شب با صدای خستش میخوابن
دل من دریا بود و دل تو دریا زده
همیشه تقصیر ما نیست گاهی تقدیر بده
یه روزی میخواستمت تو بهم پشت کردی
حالا که تنها شدی گوه میخوری برگردی

اگه التماست کنم از زندگی من میری بیرون
نه
قصه ی نابودیم از جایی شروع میشه
که فهمیدم دل شکسته دیگه دل نمیشه
آخه هر بار رفت گفتم بازم برمیگرده
این بار کجا رفتی کجا رفتی عزیزکرده
یهویی سرو کلت پیدا شد – وایو موزیک
تازه داشتم فراموشت میکردم
یه عمر مثه شمع جلو چشات سوختم
تو پروانه شو من دورت میگردم
گلای باغچمون جون ندارن دیگه
چه شبایی که آسمون اشکامو دیده
از زور گریه زیر چشام شده کبود
آخه چشم و امیدشون به پا قدم تو بود
فقط روزی که سینمو بشکافن
میفهمن چه حرفایی داشتم
یه لحظه یه لحظه درو نبند وایسا
ببین من خیلی دوست داشتم
یه روزی بود که میدیدمت دلم میلرزید
یه روزی عالم و آدم از حالم میترسید
عشق من واسه ی تو عشق تو واسه خودت
مثلا عاشق من بودی آره جون خودت
یه روزایی بود دلم واسه ی تو بد میگرفت
عشق تو هرجا میومد قلبم درد میگرفت
گریه و گریه چجوری گریه میکردم برات
قلبت بشکنه تمومه حتی سم میشه هوات
هی همه جوونیمو نذر چشات کردم میخوای دوباره برگردم
به روزایی که دلم سنگ شه برات مهراب بد شه برات
خستم از این حال و هوایی که بی تو میگذره
درد من از درد خدای بالای سرم بیشتره
میشکنه
دل من میشکنه
دنبال جای زخمامی
نترس تو قلبمه همیشه پیشمه

بازنویسی تکست از:حسین حسن پور

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها مهراب به نام هیاهو اهنگ جدید دانلود اهنگ ایرانی متن ترانه مهراب به نام هیاهو دانلود مهراب به نام هیاهو تکست آهنگ مهراب به نام هیاهو دانلود متن اهنگ مهراب به نام هیاهو Text Music & Download music کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهراب به نام هیاهو Iranian Music متن آهنگ مهراب به نام هیاهو دانلود ترانه مهراب به نام هیاهو دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ مهراب به نام هیاهو ریمیکس Remix Download New Music mp3 مهراب به نام هیاهو متن موزیک مهراب به نام هیاهو دانلود اهنگ گلچین شده دانلود رایگان اهنگ مهراب به نام هیاهو دانلود آهنگ مهراب به نام هیاهو کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول مهراب به نام هیاهو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب