loading...

موزیک خفن

Text Music & Download music,دانلود آهنگ شمع بی پروانه ,Iranian Music,دانلود  شمع بی پروانه ,Download New Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شمع بی پروانه ,کد آوای انتظار همراه اول شمع بی پروانه ,دا

حسین بازدید : 355 پنجشنبه 05 مهر 1397

Text Music & Download music,دانلود آهنگ شمع بی پروانه ,Iranian Music,دانلود  شمع بی پروانه ,Download New Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شمع بی پروانه ,کد آوای انتظار همراه اول شمع بی پروانه ,دانلود بهترین آهنگها,دانلود رایگان اهنگ شمع بی پروانه ,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ 97 ,کد آهنگ پیشواز همراه اول شمع بی پروانه ,دانلود موزیک شمع بی پروانه ,تکست آهنگ شمع بی پروانه ,دانلود ترانه شمع بی پروانه , شمع بی پروانه  اهنگ جدید,mp3 شمع بی پروانه ,دانلود متن اهنگ شمع بی پروانه ,متن آهنگ شمع بی پروانه ,متن موزیک شمع بی پروانه ,دانلود آهنگ زیبا,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ شمع بی پروانه  کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید,متن ترانه شمع بی پروانه ,دانلود آهنگ شمع بی پروانه  ریمیکس Remix,

متن آهنگ شمع بی پروانه

چه کند گاهی اگر با تو نکند دیوانه گری دیوانه دل من
چه کند گاهی اگر آهی نکشد در بیخبری دیوانه دل من
شمع بی پروانه ام من وای بر من وای بر من
در وفا افسانه ام من وای بر من وای بر من

==» تکست اهنگ شمع بی پروانه از سایت بهترانه «==

هر چه بینم بیوفایی من به پاس اشنایی مهربانتر میشوم در زندگانی
هر چه سوزد این دل من این دل بی کینه من جان فشان تر میشوم در مهربانی
شمع بی پروانه ام من وای بر من وای بر من
در وفا افسانه ام من وای بر من وای بر من

شمع بی پروانه







برچسب ها Text Music & Download music دانلود آهنگ شمع بی پروانه Iranian Music دانلود شمع بی پروانه Download New Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل شمع بی پروانه کد آوای انتظار همراه اول شمع بی پروانه دانلود بهترین آهنگها دانلود رایگان اهنگ شمع بی پروانه دانلود اهنگ گلچین شده دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ 97 کد آهنگ پیشواز همراه اول شمع بی پروانه دانلود موزیک شمع بی پروانه تکست آهنگ شمع بی پروانه دانلود ترانه شمع بی پروانه شمع بی پروانه اهنگ جدید mp3 شمع بی پروانه دانلود متن اهنگ شمع بی پروانه متن آهنگ شمع بی پروانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب