loading...

موزیک خفن

دروغه محضه جداییمون ما عاشق همیم هردوتاییمون مگه نه تو هنوزم واسه من میمیری مگه نه تو بدونه من هیچ جا نمیری مگه نه آره دروغه این که نیستی تو هنوز نرفتی پیشم وامیستی تو هنو بی من خیلی غصه میخوری مگه نه

حسین بازدید : 67 جمعه 06 مهر 1397

دروغه محضه جداییمون
ما عاشق همیم هردوتاییمون مگه نه
تو هنوزم واسه من میمیری مگه نه
تو بدونه من هیچ جا نمیری مگه نه
آره دروغه این که نیستی
تو هنوز نرفتی پیشم وامیستی
تو هنو بی من خیلی غصه میخوری مگه نه


از ترس چشایه من جم نمیخوری مگه نه
هنوز این قلبه دیوونه میخوادت
چرا از منو عشقم هیچی نیست یادت
هیچی نیست یادت
تکست آهنگ دروغ محض ساسی مانکن
دروغه محضه این توهم نیست
اون خیانت نکرده نه کار اون نیست نگو نه
اون هنوز واسم میمیره وقتی میخندم
اون بی من خوشحال نیست شرط میبندم
اون هنوز واسم میمیره وقتی میخندم
اون بی من خوشحال نیست شرط میبندم
هنوز این قلبه دیوونه میخوادت چرا از منو عشقم هیچی نیست یادت
هیچی نیست یادت
هنوز این قلبه دیوونه میخوادت
چرا از منو عشقم هیچی نیست یادت
هیچی نیست یادت

http://www.persiantext.ir/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب