loading...

موزیک خفن

شما خونتون مورچه داره نه نداره شما خونتون مورچه داره نه نداره انگاری داره نه نداره پس چرا میلرزه تنم آتیش گرفته پیرهنم انگاری داغه بدنم شما خونتون مورچه داره شما خونتون مورچه داره پس چرا من ت

حسین بازدید : 149 شنبه 07 مهر 1397
شما خونتون مورچه داره نه نداره
شما خونتون مورچه داره نه نداره
انگاری داره نه نداره
پس چرا میلرزه تنم آتیش گرفته پیرهنم 
انگاری داغه بدنم
شما خونتون مورچه داره شما خونتون مورچه داره

پس چرا من تب می کنم فکرای بد بد می کنم
عشق ترو رد می کنم
شما خونتون مورچه داره شما خونتون مورچه داره

شما خونتون مورچه داره
تو چشات مورچه داره
لای کتابات مورچه داره
لباسات مورچه داره

شما خونتون مورچه داره
تو چشات مورچه داره
لای کتابات مورچه داره
لباسات مورچه داره

حمومک مورچه داره
دور و برش کوچه داره
جون تو خنده داره
بشینو پاشو خنده داره

https://dornamusic.com/songs/3baradar-khodaverdi-moorche-dare/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب