دانلود آهنگ امو باند عزیزم

Download New Music Emo Band Azizam

آهنگ امو باند بنام عزیزم

دیگه طاقتم کم شده آخه دلت از سنگ شده
تومیدونی نگفته هایی رو که تو دلم جمع شده

ترانه: باران بهرامی + تنظیم: رضا پناهی

دانلود آهنگ امو باند عزیزم

 

متن آهنگ عزیزم از امو باند

دیگه طاقتم کم شده آخه دلت از سنگ شده
تومیدونی نگفته هایی رو که تو دلم جمع شده
تومهربونی واسم تویی همونی که میخواستم
تو با من بد شدی ولی من که بدتو نخواستم

To Ba Man Bad Shodi Vali Man Ke Badeto Nakhastam
تورو به یادم میـارم تا کــه چشامو روهــم میذارم
بیا برگــرد کــه به فکــر یه فرصــت دوبــارم
واسه ی چی بیقراری هی دست روی دست میذاری
چرا ازم دورمیشی آخه مگه تــودوسم نداری
عـــزیــزم توکه دلمو شکوندی

Azizam To Ke Delamo Shekondi
وقتی بامن نموندی عشقمونو سوزوندی
با چشمات احساسمو کُشتی جاش قلبتو کاشتی
نگو دوسم نداشتی

Nago Doosam Nadashti

ترانه آهنگ عزیزم از امو باند

بمونو نگو که هی میرم با فکــر تو درگــیرم
تو همونجوری کــه میخواستی در حــال تغییرم
سوزوندی منو از ریشم دیگه بیا برگرد پیشم

Sozoondi Mano Az Risham Ke Dige Bia Bargard
قول میدم هر جوری خواستی من همونجور میشم
دوریه تو میده آزارم آخه تورو دوستت دارم

Doorie To Mide Azaram Akhe Toro Dostet Daram
نمیتونم یــه لــحظه ام از روتــو چشــم بــردارم
دلــم دلتــو کم داره شب تــا صبح بیداره
کــی تورو انــدازه ی مــن انقــده دوستت داره