دانلود آهنگ مجتبی دربیدی عشق حاد

Download Music Mojtaba Dorbidi Eshghe Haad

آهنگ مجتبی دربیدی بنام عشق حاد

به تو احتیاج نه اعتیاد دارم

به تو عشق حاد نه اعتقاد دارم

ترانه : مهسا معمر + آهنگ : مجتبی دربیدی

دانلود آهنگ مجتبی دربیدی عشق حاد

 

متن آهنگ عشق حاد از مجتبی دربیدی

به تو احتیاج نه اعتیاد دارم

به تو عشق حاد نه اعتقاد دارم

اعتقاد دارم

به تو احتیاج نه اعتیاد دارم

به تو عشق حاد نه اعتقاد دارم

اعتقاد دارم

تو خیالم با تو رویامو میسازم

بی‌تو من درگیرم دنیامو میبازم

تو خیالم با تو رویامو میسازم

بی‌تو من درگیرم دنیامو میبازم

در جریانی که زندگیمی همه چیمی همه چیمی

در جریانی که من باهاتم همصداتم همصداتم

تو خلاصه‌ی یه دنیایی مثل رویایی مثل رویایی

یه غم جا مونده تو سینه نمیشینه نمیشینه

بگو تو

منو تو با همیم همیشه

کسی مثل تو که نمیشه

تو صدام بزنی چی میشه

to sedam bezani chi mishe

منو تو با هم همصداییم

mano to ba ham ham sedarim

غریبیم ولی آشناییم

gharibim vali ashenaeim

ماها عاشق قصه هاییم

maha asheghe ghesehaeim

در جریانی که زندگیمی همه چیمی همه چیمی

در جریانی که من باهاتم همصداتم همصداتم

تو خلاصه‌ی یه دنیایی مثل رویایی مثل رویایی

یه غم جا مونده تو سینه نمیشینه نمیشینه

بگو تو

منو تو با همیم همیشه

کسی مثل تو که نمیشه

تو صدام بزنی چی میشه

to sedam bezani chi mishe

منو تو با هم همصداییم

mano to ba ham ham sedarim

غریبیم ولی آشناییم

gharibim vali ashenaeim

ماها عاشق قصه هاییم

maha asheghe ghesehaeim

ترانه آهنگ عشق حاد از مجتبی دربیدی

در جریانی که زندگیمی همه چیمی همه چیمی

در جریانی که من باهاتم همصداتم همصداتم

تو خلاصه‌ی یه دنیایی مثل رویایی مثل رویایی

یه غم جا مونده تو سینه نمیشینه نمیشینه

بگو تو

منو تو با همیم همیشه

کسی مثل تو که نمیشه

تو صدام بزنی چی میشه

to sedam bezani chi mishe

منو تو با هم همصداییم

mano to ba ham ham sedarim

غریبیم ولی آشناییم

gharibim vali ashenaeim

ماها عاشق قصه هاییم

maha asheghe ghesehaeim