loading...

موزیک خفن

دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان ریمیکس Remix,Download New Music,متن موزیک دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود رایگان اهنگ دوباره دل هوای با تو بودن

حسین بازدید : 240 پنجشنبه 19 مهر 1397

دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان ریمیکس Remix,Download New Music,متن موزیک دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود رایگان اهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,تکست آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود بهترین آهنگها,کد آهنگ پیشواز همراه اول دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,متن ترانه دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود موزیک دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان, دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان اهنگ جدید,متن آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,کد آوای انتظار همراه اول دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود آهنگ جدید,Iranian Music,دانلود آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان کیفیت 320,دانلود آهنگ 97 ,دانلود ترانه دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود موزیک جدید,mp3 دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود آهنگ زیبا,Text Music & Download music,دانلود اهنگ گلچین شده,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود متن اهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,دانلود  دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان,

متن آهنگ + به همراه ورژن آرام و احساسی

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

دل من خسته از این دست به دعاها بردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

فول آلبوم آرش دلفان بزودی در سایت منتشر خواهد شد

آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان

 

واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم

آخه تو رنگ چشات هیبت دنیا رو دیدم

توی هفتا آسمون تو تک ستاره ی منی

به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

حالا من یه ارزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

دل من خسته از این دست به دعاها بردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

 

http://nakaman.net/

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ ایرانی دانلود آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان ریمیکس Remix Download New Music متن موزیک دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان دانلود رایگان اهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان تکست آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان دانلود بهترین آهنگها کد آهنگ پیشواز همراه اول دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان متن ترانه دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان دانلود موزیک دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان دانلود آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان اهنگ جدید متن آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان کد آوای انتظار همراه اول دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان دانلود آهنگ جدید Iranian Music دانلود آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان کیفیت 320 دانلود آهنگ 97 دانلود ترانه دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان دانلود موزیک جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب