loading...

موزیک خفن

دانلود اهنگ ایرانی,Download New Music,متن ترانه  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,دانلود ترانه  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان

حسین بازدید : 122 پنجشنبه 19 مهر 1397

دانلود اهنگ ایرانی,Download New Music,متن ترانه  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,دانلود ترانه  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,متن موزیک  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,دانلود بهترین آهنگها,متن آهنگ  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,کد آوای انتظار همراه اول  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,دانلود آهنگ جدید,Iranian Music,دانلود آهنگ 97 ,دانلود   وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,دانلود متن اهنگ  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,دانلود آهنگ زیبا,دانلود آهنگ  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان کیفیت 320,Text Music & Download music,mp3  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,دانلود رایگان اهنگ  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,تکست آهنگ  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,کد آهنگ پیشواز همراه اول  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,دانلود موزیک  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان,  وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان اهنگ جدید,دانلود اهنگ گلچین شده,

همیشه عاشق بمان

چرا که عشق تو را به خدا نزدیک میکند

چرا که با یاد خداست که احساس تنهایی نخواهی کرد..

نامه ام را با گریه مینویــــسم اما برای خـــودم گریــه نمیکنم

برای انسانهای بیچاره ای می گریم که گمان میکنند با نابودی زندگی دیگران

زندگــــی توام با آسایش و آرامـــش بدست می آورند

دکلمه غمگین وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان

 

برای عزیزانی می گریم که دوری از من آنها را زجر خواهد داد

چرا که فرصت نشد تا محبت هایت را جبران کنم

دکلمه غمگین وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان

خدایا منو ببخش… من از یاس و نا امیدی تن به جدایی ندادم بلکه نمیخواهم وجودم موجودات دیگری را به مرز نیستی بکشاند

چون من عاشق همه ی آدم ها عاشقم

دکلمه غمگین وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان

با تو میگم قصه هامو ببینی مرگ صدامو

باتــــو من بـــودم یکـــدونه بودن

با تو انگار توی یک خونه بودم.. .

چرا دیوونگی کردم نمیدونم با دلم

چی شد اون خاطره ها ی تو دلم

http://nakaman.net/







برچسب ها دانلود اهنگ ایرانی Download New Music متن ترانه وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان دانلود ترانه وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان متن موزیک وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان دانلود بهترین آهنگها متن آهنگ وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان کد آوای انتظار همراه اول وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان دانلود آهنگ جدید Iranian Music دانلود آهنگ 97 دانلود وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان دانلود متن اهنگ وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان ریمیکس Remix دانلود آهنگ وداع تلخ از حامد ملک و آرش دلفان کیفیت 320 Text Music & Download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب