loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ میم مثل مادر از مهیار فاضلی,    دانلود اهنگ میم مثل مادر گلشیفته,    دانلود آهنگ مهیار فاضلی,    اهنگ میم مثل مادر اپارات,&

حسین بازدید : 167 جمعه 20 مهر 1397


,    دانلود اهنگ میم مثل مادر از مهیار فاضلی
,    دانلود اهنگ میم مثل مادر گلشیفته
,    دانلود آهنگ مهیار فاضلی
,    اهنگ میم مثل مادر اپارات
,    دانلود آهنگ میم مثل مادر برای زنگ موبایل
,    دانلود آهنگ بی کلام میم مثل مادر
,    آهنگ میم مثل مادر با ویولن
,    دانلود آهنگ بی کلام میم مثل مادر مهیار فاضلی
,    دانلود اهنگ میم مثل مریم

https://tabtaraneh.net/دانلود-آهنگ-میم-مثل-مادر-مهیار-فاضلی

 

 

متن آهنگ میم مثل مادر مهیار فاضلی

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب … اگه بد ، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه

مـــــــــــــــادر …

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم

مـــــــــــــــادر …

لالایی …

لالایی …

ترجمه ماشینی:

I could tell you how much I love you

How much do you like to love my lucky hat?

Simply I love you, I like fatigue

Prayer tent under the feet of God, God, I love you

I would be a mirror and candlestick in the window

I was getting a rain drop in the cloudy sky

I would love to read a lazuli

Have a nonsense and jasmine in your garden of hands

Sleep I want to count your eyes

Let me stay with you forever. I love the world forever

The world is fine … if it’s bad, I’ll tell you with you

The gardens of the petunia are with you

Mother …

I could tell you how much I love you

I love lullabies, I love your voice

Mother …

Lullaby …

Lullaby …

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ میم مثل مادر از مهیار فاضلی دانلود اهنگ میم مثل مادر گلشیفته دانلود آهنگ مهیار فاضلی اهنگ میم مثل مادر اپارات دانلود آهنگ میم مثل مادر برای زنگ موبایل دانلود آهنگ بی کلام میم مثل مادر آهنگ میم مثل مادر با ویولن دانلود آهنگ بی کلام میم مثل مادر مهیار فاضلی دانلود اهنگ میم مثل مریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب