loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ نرگس بدون تو هرگز,    دانلود اهنگ نرگس از ابوالفضل اسماعیلی,    دانلود آهنگ شاد به نام نرگس,    اهنگ شاد به نام نرگس, 

حسین بازدید : 3358 شنبه 21 مهر 1397




,    دانلود آهنگ نرگس بدون تو هرگز
,    دانلود اهنگ نرگس از ابوالفضل اسماعیلی
,    دانلود آهنگ شاد به نام نرگس
,    اهنگ شاد به نام نرگس
,    دانلود آهنگ نرگس از حامد پهلان
,    اهنگ نرگس خانم
,    دانلود آهنگ نرگسم یارم
,    اهنگ نرگس حمید عسکری
,    دانلود آهنگ نرگس امیر تتلو

,   

به جنون خودت قسم من بدون تو بی کسم

تموم دنیا اینو میدونن که من دیوونه ی نرگسم

 بی تو میگیره نفسم همین روزا به تو میرسم

 تموم دنیا اینو میدونن که من دیوونه ی نرگسم

عشق رویایی من نرگس بدون تو هرگز مثه خود مرگه زندگی بی تو

یار تنهایی من نرگس بدون تو هرگز مثه خود مرگه زندگی بی تو

دلبر منی تو تو نری بشکنی دلی که دادم به دستت

من من دل نمیکنم من من  پیدا میکنم هر جا باشی چشم بسته

نرگسمو نرگسم تورو به اون چشمای زیبات قسم

یه وقتایی به دل ما سر بزن اومدی در خونه ی پا در بزن

عاشقتم در به در از همه دیوونه تر  

زندگی پوچه واسم آخه دیوونه ی نرگسم     

به جنون خودت قسم من بدون تو بی کسم

تموم دنیا اینو میدونن که من دیوونه ی نرگسم

 بی تو میگیره نفسم همین روزا به تو میرسم

 تموم دنیا اینو میدونن که من دیوونه ی نرگسم

عشق رویایی من نرگس بدون تو هرگز مثه خود مرگه زندگی بی تو

یار تنهایی من نرگس بدون تو هرگز مثه خود مرگه زندگی بی تو

دلبر منی تو تو نری بشکنی دلی که دادم به دستت

من من دل نمیکنم من من  پیدا میکنم هر جا باشی چشم بسته

 

https://musicbambo.org/1396/06/دانلود-آهنگ-جدید-ابوالفضل-اسماعیلی-م/

دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128

دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ نرگس بدون تو هرگز دانلود اهنگ نرگس از ابوالفضل اسماعیلی دانلود آهنگ شاد به نام نرگس اهنگ شاد به نام نرگس دانلود آهنگ نرگس از حامد پهلان اهنگ نرگس خانم دانلود آهنگ نرگسم یارم اهنگ نرگس حمید عسکری دانلود آهنگ نرگس امیر تتلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب