loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ تو که خوابی پویا بیاتی,    دانلود آهنگ پویا بیاتی تو که خوابی با لینک مستقیم,    پویا بیاتی تو که خوابی همش نفساتو چک

حسین بازدید : 71 شنبه 21 مهر 1397


,   
,    دانلود اهنگ تو که خوابی پویا بیاتی
,    دانلود آهنگ پویا بیاتی تو که خوابی با لینک مستقیم
,    پویا بیاتی تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
,    اهنگ تو که خوابی اپارات
,    متن تو که خوابی پویا بیاتی
,    اهنگ خاطرت اینقدر عزیزه که توی تصورم
,    اهنگ نفساتو چک میکنم
,    اهنگ عشق تو دنیای منه
,    البوم بگو سیب پویا بیاتی

www.abanmusic.net/دانلود-آهنگ-پویا-بیاتی-تو-که-خوابی/

 

 

 

خاطرت انقدر عزیزه که توی تصورم

جاتو خالی میذارم یه عمری غصه میخورم

هر دفعه میبینمت میگم این آخرین دفعه ست

به تو زل میزنم انگار فقط همین دفعه ست

تورو میکشونمت اینجا به هر بهونه ای

بهترم وقتی که نزدیکمی وقتی که خونه ای

من مریضم وقتی چشمای تو از من دوره

تو که خوابت میبره میمیرم از دلشوره

تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم

شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم

میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه

عشق تو ثروتم و چشم تو دنیای منه

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید







برچسب ها دانلود اهنگ تو که خوابی پویا بیاتی دانلود آهنگ پویا بیاتی تو که خوابی با لینک مستقیم پویا بیاتی تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم اهنگ تو که خوابی اپارات متن تو که خوابی پویا بیاتی اهنگ خاطرت اینقدر عزیزه که توی تصورم اهنگ نفساتو چک میکنم اهنگ عشق تو دنیای منه البوم بگو سیب پویا بیاتی دانلود آهنگ وقتی خوابی نفساتو چک میکنم دانلوداهنگ توکه خوابی پویابیاتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب