loading...

موزیک خفن

دانلود   بیا بگو از مرتضی جوان,متن آهنگ  بیا بگو از مرتضی جوان,دانلود موزیک جدید,دانلود متن اهنگ  بیا بگو از مرتضی جوان,Text Music & Download music,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ

حسین بازدید : 149 پنجشنبه 26 مهر 1397

دانلود   بیا بگو از مرتضی جوان,متن آهنگ  بیا بگو از مرتضی جوان,دانلود موزیک جدید,دانلود متن اهنگ  بیا بگو از مرتضی جوان,Text Music & Download music,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ  بیا بگو از مرتضی جوان ریمیکس Remix,دانلود موزیک  بیا بگو از مرتضی جوان,متن موزیک  بیا بگو از مرتضی جوان,دانلود آهنگ زیبا,دانلود رایگان اهنگ  بیا بگو از مرتضی جوان,mp3  بیا بگو از مرتضی جوان,متن ترانه  بیا بگو از مرتضی جوان,دانلود آهنگ 97 ,دانلود آهنگ  بیا بگو از مرتضی جوان کیفیت 320,Download New Music,  بیا بگو از مرتضی جوان اهنگ جدید,کد آوای انتظار همراه اول  بیا بگو از مرتضی جوان,تکست آهنگ  بیا بگو از مرتضی جوان,Iranian Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول  بیا بگو از مرتضی جوان,دانلود ترانه  بیا بگو از مرتضی جوان,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود آهنگ  بیا بگو از مرتضی جوان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  بیا بگو از مرتضی جوان,دانلود بهترین آهنگها,دانلود اهنگ ایرانی,

http://nakaman.net

تو بیا که بی تو من از این زندگی سیرم

هرچی باشه قبوله حتی برات میمیرم

تو بیا که بی تو من از این زندگی سیرم

هرچی باشه قبوله حتی برات میمیرم

تو که باشی کنارم دنیام خیلی آرومه

تو بگو عاشقم هستی که بشم من دیوونه

بیا بگو هستی که بی تو سرده این روزام

بمون هرلحظه با من نباشی تلخه دنیام

بیا بگو هستی که بی تو سرده این روزام

بی تو هرلحظه با من نباشی تلخه دنیام

از همون روز که دیدمت دلم برات آروم نیست

مثه روزای بارونی نذار چشام بشن خیس

از همون روز که دیدمت دلم برات آروم ریخت

مثه روزای بارونی نذار چشام بشن خیس

تو که باشی کنارم دنیام خیلی آرومه

تو بگو عاشقم هستی که بشم من دیوونه

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود بیا بگو از مرتضی جوان متن آهنگ بیا بگو از مرتضی جوان دانلود موزیک جدید دانلود متن اهنگ بیا بگو از مرتضی جوان Text Music & Download music دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بیا بگو از مرتضی جوان ریمیکس Remix دانلود موزیک بیا بگو از مرتضی جوان متن موزیک بیا بگو از مرتضی جوان دانلود آهنگ زیبا دانلود رایگان اهنگ بیا بگو از مرتضی جوان mp3 بیا بگو از مرتضی جوان متن ترانه بیا بگو از مرتضی جوان دانلود آهنگ 97 دانلود آهنگ بیا بگو از مرتضی جوان کیفیت 320 Download New Music بیا بگو از مرتضی جوان اهنگ جدید کد آوای انتظار همراه اول بیا بگو از مرتضی جوان تکست آهنگ بیا بگو از مرتضی جوان Iranian Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب