loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ دلم در به دره پشت دره,    دانلود اهنگ عشقم یه کاری کن دلم دربه دره پشت دره,    دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد عشقم یه کاری کن,  &

حسین بازدید : 147 جمعه 27 مهر 1397




,    دانلود آهنگ دلم در به دره پشت دره
,    دانلود اهنگ عشقم یه کاری کن دلم دربه دره پشت دره
,    دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد عشقم یه کاری کن
,    امین حبیبی عشقم یه کاری کن
,    دانلود موزیک ویدیو سهراب پاکزاد عشقم یه کاری کن
,    عشقم یه کاری کن ریمیکس
,    سهراب پاکزاد عشقم یه کاری کن ریمیکس
,    سهراب پاكزاد عشقم يه كاري كن
,    دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد بارون

متن آهنگ عشقم یه کاری کن سهراب پاکزاد

هوای این روزای شهر من هوای کوچه چه پوچه بی تو این دنیا عزیزم بی تو پوچه
چه روزایی رو با هم زندگی کردیم یه دوره ولی حالا نمیپرسی ازم حالت چطوره
کلید این در بسته تو دستای تو جا مونده نگو نه
بگو این حس تنهایی تورو ام بدجوری ترسونده نگو نه
عشقم یه کاری کن دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره
امشب یه کاری کن که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره
یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره …
عشقم یه کاری کن دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره
امشب یه کاری کن که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره
یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره …

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد عشقم یه کاری کن با لینک مستقیم

عشقم یه کاری کن دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره
امشب یه کاری کن که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره
یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره …
عشقم یه کاری کن دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره
امشب یه کاری کن که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره
یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره …

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://rozmusic.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلم در به دره پشت دره دانلود اهنگ عشقم یه کاری کن دلم دربه دره پشت دره دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد عشقم یه کاری کن امین حبیبی عشقم یه کاری کن دانلود موزیک ویدیو سهراب پاکزاد عشقم یه کاری کن عشقم یه کاری کن ریمیکس سهراب پاکزاد عشقم یه کاری کن ریمیکس سهراب پاكزاد عشقم يه كاري كن دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب