loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ تا وقتي كه بودي تو زندگيم,    آکورد منو ببخش حامد میران,    اکورد اهنگ منو ببخش حامد میران,    دانلود اهنگ حامد میران به نا

حسین بازدید : 77 دوشنبه 30 مهر 1397



,    دانلود اهنگ تا وقتي كه بودي تو زندگيم
,    آکورد منو ببخش حامد میران
,    اکورد اهنگ منو ببخش حامد میران
,    دانلود اهنگ حامد میران به نام منو ببخش
,    اکورد منو ببخش حامد میران
,    دانلود اهنگ حامد میران درکم کن
,    آکورد آهنگ منو ببخش حامد میران
,    دانلود آهنگ حامد میران نرو
,    حامد میران میسوزونه منو

,   

یه فرصت دیگه به من بده اینبار
هرگز نمیخواستم ازم بشی بیزار
یه لحظه هم بی تو دیگه نمیتونم
بیشتر از این حرفا من به تو مدیونم
تا وقتی که بودی تو زندگیم
من فقط بودم به فکر خودم
حالا که رفتی از پیشم تازه فهمیدم عاشقت شدم
منو ببخش اگه ندیدمت اگه همیشه تنها بودی
منو ببخش اگه مواظبت نبودم
تا وقتی که بودی تو زندگیم
من فقط بودم به فکر خودم
حالا که رفتی از پیشم تازه فهمیدم عاشقت شدم
منو ببخش اگه ندیدمت اگه همیشه تنها بودی
منو ببخش اگه مواظبت نبودم

یه فرصت دیگه به من بده اینبار
هرگز نمیخواستم ازم بشی بیزار
یه لحظه هم بی تو دیگه نمیتونم
بیشتر از این حرفا من به تو مدیونم
تا وقتی که بودی تو زندگیم
من فقط بودم به فکر خودم
حالا که رفتی از پیشم تازه فهمیدم عاشقت شدم
منو ببخش اگه ندیدمت اگه همیشه تنها بودی
منو ببخش اگه مواظبت نبودم
تا وقتی که بودی تو زندگیم
من فقط بودم به فکر خودم
حالا که رفتی از پیشم تازه فهمیدم عاشقت شدم
منو ببخش اگه ندیدمت اگه همیشه تنها بودی
منو ببخش اگه مواظبت نبودم

_________________________________

دانلود آهنگ جدید منو ببخش حامد میران

پخش اختصاصی از رسانه کینگ موزیک

با ما همراه باشید

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت

http://www.mykingmusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86%D9%88-%D8%A8%D8%A8%D8%AE%D8%B4/







برچسب ها دانلود اهنگ تا وقتي كه بودي تو زندگيم آکورد منو ببخش حامد میران اکورد اهنگ منو ببخش حامد میران دانلود اهنگ حامد میران به نام منو ببخش اکورد منو ببخش حامد میران دانلود اهنگ حامد میران درکم کن آکورد آهنگ منو ببخش حامد میران دانلود آهنگ حامد میران نرو حامد میران میسوزونه منو دانلود آهنگ تا وقتی که بودی تو زندگیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب