loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ امید کرمی بنام ادمک,    دانلود اهنگ ادمک امید کرمی,    دانلود اهنگ اميد كرمي ادمك,    اهنگ ادمک از امید کرمی,  &n

حسین بازدید : 3569 سه شنبه 01 آبان 1397




,    دانلود اهنگ امید کرمی بنام ادمک
,    دانلود اهنگ ادمک امید کرمی
,    دانلود اهنگ اميد كرمي ادمك
,    اهنگ ادمک از امید کرمی
,    امید کرمی ادمک
,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم
,    دانلود اهنگ های امید کرمی
,    دانلود اهنگ امید کرمی بنام بازداشتگاه
,    دانلود اهنگ امید کرمی بازداشتگاه

 

http://nakaman.net

من فقط تشنه خندیدن لبهای توام

جان من جان خودت جان خدا قهر نکن

تو که دیدی از همه بریدم 

جان من جان خودت جان خدا قهر نکن

انقدر داد نزن بر سر من

دانلود آهنگ آدمک از امید کرمی

جان من جان خودت جان خدا بحث نکن

دل و دلدار من عاشق دلهای دیگس

گرمی دستای دیگس عاشق لبهای دیگس

خیره شدم به چشمت چشمای اونو دیدم

تو که گفتی عزیزم در به کسی نمیده

من فقط تشنه خندیدن لبهای توام

جان من جان خودت جان خدا قهر نکن

تو که دیدی از همه بریدم 

دانلود آهنگ آدمک از امید کرمی

جان من جان خودت جان خدا قهر نکن

انقدر داد نزن بر سر من

جان من جان خودت جان خدا بحث نکن

خواهشا عشق اونو دیگه انقد سخت نکن

جان من جان خودت جان خدا قهر نکن

بچه پایین شهر سوخت نمیده فقط یه کم بی طاقته

واسه عشق پاکمون شرط اول صداقته

واسه مشکلات من کمک خدا کمه

سر تو دعوا کردن که مشتی خوراکمه

صدای تو شده لالایی شبای من

میشه من صدات کنم بهت بگم خدای من

میشه من صدات کنم بهت بگم خدای من

دانلود آهنگ آدمک از امید کرمی

دوست دارم یکی پایین زندگیم یکی بنویسه

چند سال بعد خاطراتش از یاد رفت

رنگ چشاش یادش رفت خنده هاش یادش رفت

می خرم بگو این حاله چند اصلا از عشق عاشقی 

چیزی بارت هست ناکامان

بنویسید روی قبرم شدش خاکش سرد 

یه کم شلوغ بودش الان شده ساکت تر

عشقشم یکی بوده فقط شده مال شهر !

دلبرم رفت و دلم رفت به دنبال دلش

او به دنبال رقیب و دل به دنبال دلش

دل بکن ای دلک هی عشق بیهوده مخور

یار بیگانه نشو دلبر بیگانه مخواه

اه …. آدمک آخر دنیاست بخند

آدمک مرگ همینجاست بخند

آن دلی که زیر پاهایش مرد 

دل این مریض تنهاست بخند

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ امید کرمی بنام ادمک دانلود اهنگ ادمک امید کرمی دانلود اهنگ اميد كرمي ادمك اهنگ ادمک از امید کرمی امید کرمی ادمک دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم دانلود اهنگ های امید کرمی دانلود اهنگ امید کرمی بنام بازداشتگاه دانلود اهنگ امید کرمی بازداشتگاه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب