loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ تو قلب من یه امپراطوره مهدی یراحی,    دانلود آلبوم امپراطور 320,    مهدی یراحی امپراطور آهنگها,    مهدی

حسین بازدید : 612 چهارشنبه 02 آبان 1397


,   
,    دانلود آهنگ تو قلب من یه امپراطوره مهدی یراحی
,    دانلود آلبوم امپراطور 320
,    مهدی یراحی امپراطور آهنگها
,    مهدی یراحی emperatoor
,    دانلود آلبوم مهدی یراحی مثل مجسمه
,    دانلود اهنگ امپراطور مهدی یراحی کیفیت 320
,    مهدی یراحی atre to
,    برو نباید مال من باشی مهدی یراحی
,    مهدی یراحی didar

متن آهنگ مهدی یراحی امپراطور

ناراحتت کردم دم رفتن خواستم که نا امید بشی از من این عادلانه نیست می دونم ازم نپرس چطور می تونم

یه کم واست لازمه بی رحمی دلیلش حالا نمی فهمی به بغض وادارم نکن انقد این گریه ها باشه برای بعد

تو قلب من یه امپراطوره تسلیم میشه چون که مجبوره برو نباید مال من باشی خواهش نکردم این یه دستوره

شعر: مونا برزویی، آهنگ و تنظیم: مهدی یراحی

♪♪♫♫  دانلود آهنگ مهدی یراحی امپراطور از وبسایت باران موزیک دات کام ♪♪♫♫

نفرین به این وجدان بیهوده م ای کاش من خودخواه تر بودم غرور من این بار حق داره دنیا به من خیلی بدهکاره

سکوت یعنی مُرده فریادم باید تو رو از دست می دادم از من به تو پنجره ای وا نیست وقتی که خوشبختیت اینجا نیست

تو قلب من یه امپراطوره تسلیم میشه چون که مجبوره برو نباید مال من باشی خواهش نکردم این یه دستوره

http://baran-music.com







برچسب ها دانلود آهنگ تو قلب من یه امپراطوره مهدی یراحی دانلود آلبوم امپراطور 320 مهدی یراحی امپراطور آهنگها مهدی یراحی emperatoor دانلود آلبوم مهدی یراحی مثل مجسمه دانلود اهنگ امپراطور مهدی یراحی کیفیت 320 مهدی یراحی atre to برو نباید مال من باشی مهدی یراحی مهدی یراحی didar دانلود اهنگ تو قلب من از مهدی یراحی آهنگ امپراطور مهدی یراحی 320 دانلود آهنگ های مهدی یراحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب