loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ عمق تنهایی من غمگینو,    دانلود آهنگ مجسمه از مهدی یراحی,    دانلود اهنگ یه لحظه خودتو جای من بذار,    متن آهنگ مثل مجسمه م

حسین بازدید : 379 چهارشنبه 02 آبان 1397


,    دانلود اهنگ عمق تنهایی من غمگینو
,    دانلود آهنگ مجسمه از مهدی یراحی
,    دانلود اهنگ یه لحظه خودتو جای من بذار
,    متن آهنگ مثل مجسمه مهدی یراحی
,    دانلود آهنگ یه لحظه خودتو جای من بذار میلاد ترابی

وقتی که لبخندت فقط یه تصویره

چیزی نمیبینی چیزی نمیفهمی گریت نمیگیره

دیگه نمیشناسی هوای بیرونو

خیس میشی اما اصلا نمیفهمی معنی بارونو

جنس نگاه تو غریب و مبهمه

ترس جدا شدن میون ما کمه

کنارمی ولی دوری یه عالمه

بی حرکت شدی مثل مجسمه

خودتو یه لحظم بذار جای من

بشین گوش کن یه کم به حرفای من

همین کافیه که بفهمی اینو

عمق تنهایی منه غمگینو

خودتو یه لحظه ام بذار جای من

ببین چی اومده سر رویاهای من

ازین زندگی مونده یه نقاشی

سخته با یه مجسمه تنها شی

جنس نگاه توغریب و مبهمه

ترس جدا شدن میون ما کمه

کنارمی ولی دوری یه عالمه

بی حرکت شدی مثل مجسمه

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
http://www.abanmusic.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%D8%AB%D9%84-%D9%85%D8%AC%D8%B3%D9%85%D9%87/







برچسب ها دانلود اهنگ عمق تنهایی من غمگینو دانلود آهنگ مجسمه از مهدی یراحی دانلود اهنگ یه لحظه خودتو جای من بذار متن آهنگ مثل مجسمه مهدی یراحی دانلود آهنگ یه لحظه خودتو جای من بذار میلاد ترابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب