loading...

موزیک خفن

,    ,    ,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بخند,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی مگه میشه,    آهنگ مرتضی اشرفی ستایش,   

حسین بازدید : 146 جمعه 04 آبان 1397


,   
,   
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بخند
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی مگه میشه
,    آهنگ مرتضی اشرفی ستایش
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی ای وای
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی نه اون عوض شده
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی سخته برام
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی تو عزیزی
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی عاشقت شد دلمو
,    مرتضی اشرفی شبگرد

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی بخند
آهنگ جدید مرتضی اشرفی بخند با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Morteza Ashrafi Bekhand
ترانه . آهنگ : علی دیباج | تنظیم . میکس و مسترینگ : سعید انصار

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی بخند

 

متن آهنگ جدید مرتضی اشرفی بخند

عشقم نزدیکه به تو حسم

درگیره یکم فکرم وایسا روبروم تا به تو بگم

قلبم تند تند میزنه حتما تو باعثش شدی

پس من باید به تو بگم با تو عاشقم

من با تو امیدوارم چقد دوست دارم بخند بخند

تو رو یه عمره کم دارم نباشی تب دارم بخند بخند

من با تو امیدوارم چقد دوست دارم بخند بخند

تو رو یه عمره کم دارم نباشی تب دارم بخند بخند

شعر آهنگ جدید مرتضی اشرفی بخند

عشقم نزدیکه به تو حسم درگیره یکم فکرم وایسا روبروم تا به تو بگم

قلبم تند تند میزنه حتما تو باعثش شدی پس من باید به تو بگم با تو عاشقم

من با تو امیدوارم چقد دوست دارم بخند بخند

تو رو یه عمره کم دارم نباشی تب دارم بخند بخند

من با تو امیدوارم چقد دوست دارم بخند بخند

تو رو یه عمره کم دارم نباشی تب دارم بخند بخند

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/27845/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D9%86%D8%AF.html







برچسب ها دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بخند دانلود آهنگ مرتضی اشرفی مگه میشه آهنگ مرتضی اشرفی ستایش دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی ای وای دانلود آهنگ مرتضی اشرفی نه اون عوض شده دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی سخته برام دانلود آهنگ مرتضی اشرفی تو عزیزی دانلود آهنگ مرتضی اشرفی عاشقت شد دلمو مرتضی اشرفی شبگرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب