loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ یه وقتایی از احمد سلو,    احمد سلو حرومت,    احمد سلو یه وقتایی,    احمد سلو حرمت,    یه وقتایی گریه جای دوا

حسین بازدید : 97 پنجشنبه 10 آبان 1397



,    دانلود آهنگ یه وقتایی از احمد سلو
,    احمد سلو حرومت
,    احمد سلو یه وقتایی
,    احمد سلو حرمت
,    یه وقتایی گریه جای دوا
,    دانلود اهنگ یه وقتایی
,    دانلود اهنگ جدید احمد سلو دوست دارم
,    دانلود اهنگ احمد سلو
,    دانلود اهنگ احمد سلو عشقم

,   

متن آهنگ یه وقتایی احمد سلو

یه وقتایی یه جورایی یه روزایی پر از درد یه عکسایی یه حرفایی یه چیزایی که هرچند
منو یادت میارن یه وقت نگی نگفتی به یاد من میوفتی یه وقت نگی نگفتی
یه وقتایی گریه جای دوا دود به جای هوا بغض به جای صدا دیگه یاد و خاطره ها
نمیذارن که جون بمونه برات سو نداره چشات دیگه … کار شبات
یه وقت نگی نگفتی به یاد من میوفتی یه وقت نگی نگفتی

دانلود آهنگ جدید احمد سلو یه وقتایی با لینک مستقیم

اون روزا که دلواپسیمو میگیره غم میاد و کنج دل تو میشینه
حالا همه دنیات شده قد قفس اون روز دیگه بغض تو گلوت که شکست
به یاد من میوفتی یه وقت نگی نگفتی به یاد من میوفتی یه وقت نگی نگفتی
یه وقتایی گریه جای دوا دود به جای هوا بغض به جای صدا دیگه یاد و خاطره ها
نمیذارن که جون بمونه برات سو نداره چشات دیگه … کار شبات
یه وقت نگی نگفتی به یاد من میوفتی یه وقت نگی نگفتی

http://rozmusic.com/%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B3%D9%84%D9%88-%DB%8C%D9%87-%D9%88%D9%82%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C.html

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ یه وقتایی از احمد سلو احمد سلو حرومت احمد سلو یه وقتایی احمد سلو حرمت یه وقتایی گریه جای دوا دانلود اهنگ یه وقتایی دانلود اهنگ جدید احمد سلو دوست دارم دانلود اهنگ احمد سلو دانلود اهنگ احمد سلو عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب