loading...

موزیک خفن

متن آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست,دانلود آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست,اکورد آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست,کد آهنگ پیشواز ه

حسین بازدید : 107 چهارشنبه 16 آبان 1397

متن آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست,دانلود آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست,اکورد آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست,کد آهنگ پیشواز همراه اول جاده بهانه است مقصود چشم توست,دانلود آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست,دانلود آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول جاده بهانه است مقصود چشم توست,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جاده بهانه است مقصود چشم توست,

http://pop-music.ir/

این ابرهای سرخ این کوچه های سرد
این جاده ی سپید این باد دوره گرد
اینها بهانه اند تا با تو سر کنم
تا جز تو از جهان صرف نظر کنم

با من قدم بزن در برف در مسیر
ای بغض ناگزیر اینبار گُر بگیر
من راهی توام با من قدم بزن
همراه من بیا تا شهر ما شدن

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میلاد بابایی بنام جاده سپید

♫♫♫♫♫♫

جاده بهانه است مقصود چشم توست
من راهی توام ای مقصد درست
در برف چای داغ دنیای ما دوتاست
فنجان چای بعد آغاز ماجراست

با من قدم بزن در برف در مسیر
ای بغض ناگزیر اینبار گُر بگیر
من راهی توام با من قدم بزن
همراه من بیا تا شهر ما شدن

جاده بهانه است مقصود چشم توست
من راهی توام ای مقصد درست
من راهی توام با من قدم بزن
همراه من بیا تا شهر ما شدن
این مرز را که باز در تلخی غم است
مهمان به قند کن چایت اگر دم است

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام جاده سپید

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام جاده سپید

 







برچسب ها متن آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست دانلود آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست اکورد آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست کد آهنگ پیشواز همراه اول جاده بهانه است مقصود چشم توست دانلود آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست دانلود آهنگ جاده بهانه است مقصود چشم توست کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول جاده بهانه است مقصود چشم توست کد آهنگ پیشواز ایرانسل جاده بهانه است مقصود چشم توست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب