loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ جاده به جز جدایی  ,    دانلود اهنگ میخونه  ,    دانلود آهنگ میخونه   با کیفیت 320,    دانلود اهنگ مثل ت

حسین بازدید : 21 چهارشنبه 16 آبان 1397



,    دانلود آهنگ جاده به جز جدایی 
,    دانلود اهنگ میخونه 
,    دانلود آهنگ میخونه   با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ مثل تموم عالم 
,    دانلود اهنگ مثل تموم عالم  با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ حال منم خرابه  با کیفیت 320
,    دانلود موزیک ویدیو مثل تموم عالم
,    دانلود اهنگ  مثل تموم عالم با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ مثل تموم عالم حال منم خرابه 320

,   

 

مثل تموم عالم، حال من خرابه خرابه خرابه
مثل تموم بخت ها، بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه
سنگ صبورم اینجا، طاقت غم نداره نداره نداره
طاقت اینکه پیشش، گر یه کنم نداره نداره نداره
حالی واسم نمونده، دنیا برام سرابه
داد می زنم که ساقی، می خونه بی شرابه
یادی نکردی از من، رسم رفاقت این نیست
اشکی برام نریختی، عشق و صداقت این نیست
دشمن راه دورم، درد دلم زیاده
جاده به جز جدایی، هیچی به من نداده
مثل تموم عالم، حال من خرابه خرابه خرابه
مثل تموم بخت ها، بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه

 

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام حال منم خرابه







برچسب ها دانلود آهنگ جاده به جز جدایی دانلود اهنگ میخونه دانلود آهنگ میخونه با کیفیت 320 دانلود اهنگ مثل تموم عالم دانلود اهنگ مثل تموم عالم با لینک مستقیم دانلود آهنگ حال منم خرابه با کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو مثل تموم عالم دانلود اهنگ مثل تموم عالم با کیفیت 320 دانلود آهنگ مثل تموم عالم حال منم خرابه 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب