loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ من هنوزم از تو دلخورم,    دانلود اهنگ رایسا چه مرگم شده,    دانلود آهنگ جدید رایسا ته قصه,    دانلود اهنگ رایسا و امین حسود

حسین بازدید : 121 پنجشنبه 17 آبان 1397


,    دانلود اهنگ من هنوزم از تو دلخورم
,    دانلود اهنگ رایسا چه مرگم شده
,    دانلود آهنگ جدید رایسا ته قصه
,    دانلود اهنگ رایسا و امین حسودی
,    دانلود فول البوم رایسا
,    دانلود اهنگ از تو دلخورم رایسا
,    دانلود اهنگ رایسا و ایمین چه مرگم شده
,    دانلود آهنگ رایسا و امین
,    اهنگ رایسا ته قصه

,   

متن آهنگ رایسا و ایمین از تو دلخورم

همراه با دانلود آهنگ رایسا و ایمین از تو دلخورم

Text  Music  Raysa and A-min Az To Delkhoram

من هنوزم از تو دلخورم
حرفشم نزن نگو میام
حسرتش رو قلبمه یه بار
چشمتو بگیره خوبیام
پس گرفتم عشقمو ازت
چون برام اهمیت نداشت
چون تو زندگی کنار تو
هیچی واقعیت نداشت
از تو دلخورم ولی نزار بگم چقدر دلم برات لک زده
نزار بگم که رفتنت چقدر به زخم رو دلم نمک زده
از تو دلخورم ولی نزار بگم چقدر دلم برات لک زده
نزار بگم که رفتنت چقدر به زخم رو دلم نمک زده
یه بغض گنده یا یه بمب اتم کوچیک
که بیستو چهاری باهامه عین بک گراند گوشیم
یه قلب کله شق تو سینم عین گربه سگ
خون و تیغ و دست چپو خط رو خطو رگ به رگ
ها چیه لالی
تو که خوشحالی
تو که زندگی تو داری با اون به چقدر عالی
نشسته خاک مرده روی جفت پلکام
به جهنم خوش اومدی بیا تو ولکام
محیط زندگیم طولش عین عرضشه
تو که نیستی کل زندگیم بی ارزشه
یه کشورم که خط قرمزم دورمه
یه کشوری که خط قرمزش هنوز مرزشه
مردم این عشقمه که قول داد بهش نره
اگه افتادم جهنم منو یادش نره
شوکه شدم خشکم زده فکر نکنین تشنمه
من حرف دارم حیف بهم گفته بسه کش نده

تکست آهنگ رایسا و ایمین از تو دلخورم

پشت پا زدی به بخت جفتمون
تلف شد عمر و وقت جفتمون
کی بود که هی بهت میگفت بمون
من بودم من بودم
بیخیال هرچی بینمون گذشت
زندگیت به حرف اینو اون گذشت
کی به خاطر تو از جون گذشت
من بودم من بودم
از تو دلخورم ولی نزار بگم چقدر دلم برات لک زده
نزار بگم که رفتنت چقدر به زخم رو دلم نمک زده
از تو دلخورم ولی نزار بگم چقدر دلم برات لک زده
نزار بگم که رفتنت چقدر به زخم رو دلم نمک زده

ترانه سرا : رایسا و ایمین

http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D9%84%D8%AE%D9%88%D8%B1%D9%85/

 

 

 

 *درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با سلام خدمت کاربر گرامی هنوز نمیدونیم آهنگهای این خواننده مجاز هست یا نه بخاطر همین مسئله تا اطلاع ثانوی تو سایت نمیذاریم چون ممکنه فیلتر بشیم .

(این مطلب بدلیل اگاهی کاربران و عدم درخواست دوباره در سایت منتشر شد)

 







برچسب ها دانلود اهنگ من هنوزم از تو دلخورم دانلود اهنگ رایسا چه مرگم شده دانلود آهنگ جدید رایسا ته قصه دانلود اهنگ رایسا و امین حسودی دانلود فول البوم رایسا دانلود اهنگ از تو دلخورم رایسا دانلود اهنگ رایسا و ایمین چه مرگم شده دانلود آهنگ رایسا و امین اهنگ رایسا ته قصه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب