loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ سر به سر دل من نذار حمید هیراد,    اهنگ حمید هیراد دل ای دل,    دانلود آهنگ دل ای دل حمید هیراد,    دانلود آهنگ مو به مو آم

حسین بازدید : 71 پنجشنبه 17 آبان 1397


,    دانلود آهنگ سر به سر دل من نذار حمید هیراد
,    اهنگ حمید هیراد دل ای دل
,    دانلود آهنگ دل ای دل حمید هیراد
,    دانلود آهنگ مو به مو آمده ام
,    دانلود آهنگ کوه به کوه آمده ام مو به مو آمده ام
,    دانلود اهنگ کوه به کوه امده ام
,    ریمیکس مستم کن حمید هیراد
,    دانلود اهنگ مستم کن از حمید هیراد
,    اهنگ حمید هیراد مستم کن

,   

http://rozmusic.com/%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D9%87%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%85-%DA%A9%D9%86.html

متن آهنگ مستم کن حمید هیراد

بچرخا در برم بچرخا در برم رقص کنان گو
مرا مستم کن و هی مرا مستم کن و نعره زنان گو
کو به کو آمده ام مو به مو آمده ام تار گیسوی تو دیدم سمت او آمده ام
مو به مو آمده ام من کو به کو آمده ام تار گیسوی تو دیدم سمت او آمده ام
دل ای دل ای دل ای دل ای دل ای دل

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد مستم کن با لینک مستقیم

ایمان مرا عقل مرا هوش مرا برد چشمان تو
ایمان مرا عقل مرا برد چشمان تو
دل داده ی او گشتم و میکشد مرا خم ابروی تو
سر به سر دل من نذار اشک منو دیگه در نیار
عاشقت شدم من همین یه بار جون تو
کو به کو آمده ام مو به مو آمده ام تار گیسوی تو دیدم سمت او آمده ام
مو به مو آمده ام من کو به کو آمده ام تار گیسوی تو دیدم سمت او آمده ام
دل ای دل ای دل ای دل ای دل ای دل
هر لحظه به دام تو گرفتارم و بیمارم
هر لحظه به دام تو گرفتارم و بیمارم
بیا جون دلم نازتو خریدارم بیا جون دلم
ایمان مرا عقل مرا برد چشمان تو
دل داده ی او گشتم و میکشد مرا خم ابروی تو
سر به سر دل من نذار اشک منو دیگه در نیار
عاشقت شدم من همین یه بار جون تو

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ سر به سر دل من نذار حمید هیراد اهنگ حمید هیراد دل ای دل دانلود آهنگ دل ای دل حمید هیراد دانلود آهنگ مو به مو آمده ام دانلود آهنگ کوه به کوه آمده ام مو به مو آمده ام دانلود اهنگ کوه به کوه امده ام ریمیکس مستم کن حمید هیراد دانلود اهنگ مستم کن از حمید هیراد اهنگ حمید هیراد مستم کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب