loading...

موزیک خفن

فقط یه یادگاری جا گذاشتیتویی روی قلبم پا گذاشتیاونم میبینمو گریم میگیرهباهاش حرف میزنم غصم میگیره مگه قرار نبود با من بمونیتویی که عشقو از چشام میخونیبگو چی شد دلت ازم بریده؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه چی شد که عشقم

حسین بازدید : 473 پنجشنبه 24 آبان 1397

فقط یه یادگاری جا گذاشتی
تویی روی قلبم پا گذاشتی
اونم میبینمو گریم میگیره
باهاش حرف میزنم غصم میگیره


مگه قرار نبود با من بمونی
تویی که عشقو از چشام میخونی
بگو چی شد دلت ازم بریده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه چی شد که عشقمو ندیـــــــــــده؟

 

 

 

 

 

متن آهنگ مهدي جاوي د و احمد سولو به نام يه يادگاري

احمد سولو ، مهدي جاويد 


فقط يه يادگاري جاگذاشتي  
تويي كه روي قلبم پا گذاشتي  
اونم ميبينمو گريم ميگيره .باهاش حرف ميزنم غصه ام ميگيره  
مگه قرار نبود بامن بموني   
تويي كه عشقو از چشام ميخوني بگو چيشد دلت از ازم بريده  آخه چيشدكه عشقمو نديده  


الان چندوقته كه بغضي  توصدامه دلم هواتو ميكنه اشك تو چشامه 
 فكرم مشغوله تو  دلم پره خيلي زياد   
ميخوام گريه كنم اشكامم خيلي مياد  
بگو از غصه هاي قشنگه با وفايي يكم   
يا ميخواي من از خاطرات آشنايي بگم  
همون شب كنار ساحل يه حسي  بهت بود  
 يه برقي تو چشات نميشه چشم بهت دوخت  
وقتي از خوايب بيدار ميشم پره اشكه چشام  
بدم خسته زير چشم كبود و يكمي تشنه   
دورو برمو ميبينم نيست خبري از عشقم 
با حسرت نگاه ميكنم اسمي كه رو دست نوشتم  
مات و مبهوتم نميكنم هيچ حركتي  
غصه از اوينجا شروع شد از اون سفر لعنتي   
كه بين  اون همه دختر دلم واسه تو لرزيد  
دلو به دريا زدم اونم از هيچي نترسيد  
تو يك نگاه تو شدي باب پسندم 
مگه ميشد كه بخنده هات دل نبندم  
به اون فرم صورتو چشماي گربه اي  
به موهاي مشكي و لبهاي قلوه اي  
بعد يه عالمه سختي وكلي غصه خوردن  
بگي نگي يه كمكي دلتورو بردم  
بعد يه مدت تو شدي همه تار و پودم تو كج ميرفتي ولي من باتو بودم  
به همه  نشونت دادم گفتم دنياي منه  
واسه دلخوشيم نگفتي مرد فرداي منه  
هروقت خواستم بياي پيشم گفتي وقت نميكنم  
منم قول دادم كه زندگيتو سخت نميكنم 
فكر نكن تو دلم از تو هيچ حسي نيست  
بخدا جواب دوست دارم مرسي نيست  
آره عشق بگو دوروغاتم به دل ميشينه  
مهدي تنهاست تا ابد آخه تقديرش همينه  
مگه قار نبود بامن بموني تويي كه عشقو از چشام ميخوني . 
بگو چيشد دلت ازم بريده آخه چيشدكه عشقمو نديده  
  
انقد وابستت شدم كه از تو يه بت ساختم   
آخه بي انصاف بادوروغات زندگيمو باختم   
من به تو دوروغ نگفتم هرچي گفتم راست بود ه  
حتي تو انتخاب تو سليغم خاص بوده  
ديوونه  نبودم ولي شدم باديدنت  
داره عذابم ميده روزاي نبودنت  
دوست داشتم دستتو بگيرم سرت رو شونه هام باشه .نه كه قدم زدن باتو فقط تو روياهام باشه  
زدي به آبروي منم دم نميزدم . 
همش خوبيتو گفتم بديتو جار نميزدم  
بهم گفتي كه من عاشق داشته هاتم  همش مال خودت بزار دوست داشته باشم  
فكر ميكردم  ميموني آخرش پشتم واسه همين  بخاطرت غرورمو  كشتم  
همش ميخواي ثابت كني كه تو  خيلي پاكي د خوب عاشقتم كه زدم به جاده خاكي  
دوست دارم وقتي كنارمي هواست به من باشه  
نه كه همه ذكرو فكرت پيش غريبه ها باشه   
هنوزم هرچي باشي دلم تو رو ميخواد جاي قول و قرارامون همه زير پاهات  
تقصير من نيست اين عشقمه كه باتو مياد  
من از تو چيزي نخواستم دلمه كه تورو ميخواد  
گفتي دوست داشتنت از رو هوسه  
گفتم بدون تو دنيا برام سردو قفسه   
هر كاري كردم نشد ازت دست بكشم  حتي بدون تو نتونستم نفس بكشم  
آره دوست دارمو اين كاره تقديره   
دلم درگيره  د مهدي بي تقصيره  
تفلي دلم چقدر بخاطرت عذاب كشيده  
هنوز يه دوست دارم ساده از تو نشنيده   
پس نگو ديگه حرفاي تحقيري بهم  
اگه بفهمي عاشقتم حق ميدي بهم

 







برچسب ها متن آهنگ یادگاری احمد سلو مهدی جاوید کد آهنگ پیشواز همراه اول یادگاری احمد سلو مهدی جاوید دانلود آهنگ یادگاری احمد سلو مهدی جاوید ریمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول یادگاری احمد سلو مهدی جاوید اکورد آهنگ یادگاری احمد سلو مهدی جاوید کد آهنگ پیشواز ایرانسل یادگاری احمد سلو مهدی جاوید دانلود آهنگ یادگاری احمد سلو مهدی جاوید دانلود آهنگ یادگاری احمد سلو مهدی جاوید کیفیت 320 دانلود رایگان اهنگ یادگاری احمد سلو مهدی جاوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب