loading...

موزیک خفن

عمری عاشق مثل من نمیتونی پیدا کنیچیزی نگو دیگه برو میخوام منو رها کنیبرو دیگه من نمیخوام توی چشام نگاه کنیمیخوام تو دنیا بپیچه که من ازت بدم میاداگه بگم کم نمیشه بدم میاد خیلی زیادتورو گذاشتمت کنار بر

حسین بازدید : 80 یکشنبه 27 آبان 1397

عمری عاشق مثل من نمیتونی پیدا کنی
چیزی نگو دیگه برو میخوام منو رها کنی
برو دیگه من نمیخوام توی چشام نگاه کنی

میخوام تو دنیا بپیچه که من ازت بدم میاد
اگه بگم کم نمیشه بدم میاد خیلی زیاد
تورو گذاشتمت کنار برو ازت بدم میاد

 

 

ادامه مطلب

دیگه مثل اون قدیما واس چشمات نمیمیرم

نمیخوام حتی تو خوابم دیگه دستتو ببینم

 

عمری عاشق مثل من نمیتونی پیدا کنی
چیزی نگو دیگه برو میخوام منو رها کنی
برو دیگه من نمیخوام توی چشام نگاه کنی

میخوام تو دنیا بپیچه که من ازت بدم میاد
اگه بگم کم نمیشه بدم میاد خیلی زیاد
تورو گذاشتمت کنار برو ازت بدم میاد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب