loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ قهر نکن علیرضا روزگار,    دانلود اهنگ یکی نیست اینو بگه بهت,    دانلود اهنگ علیرضا روزگار حس بد,    مسی

حسین بازدید : 41 دوشنبه 28 آبان 1397


,   
,    دانلود آهنگ قهر نکن علیرضا روزگار
,    دانلود اهنگ یکی نیست اینو بگه بهت
,    دانلود اهنگ علیرضا روزگار حس بد
,    مسیر تو علیرضا روزگار
,    دانلود آهنگ قهر نکن بهت نمیاد
,    جدیدترین آهنگ علیرضا روزگار
,    دانلود اهنگ یلدا علیرضا روزگار
,    دانلود اهنگ غمگین از علی رضا روزگار
,    دانلود آهنگ علیرضا روزگار لیلا

قهر نشو اگه بهت یه ذره سخت می گیرم

اخم نکن که به خدا دق می کنم می میرم

من واسه ی داشتن تو به آب و آتیش می زنم

از زندگیم شاید ولی از تو که دل نمی کنم

یکی نیست اینو بگه بهت که تویی درون دلم

نباشی داغون دلم یه روز ازت دور بمونم زنده بمونه دلم

یکی نیست بدونه تو دنیا برام جهنم

از دیدنت سیر نمیشم هر چی ببینم کم دوست دارم یه عالمه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام اخم نکن

♫♫♫♫♫♫

یه عادت انگار که رفته تو ذاتم

که حتی تو خوابم به فکر چشماتم

حسی بهت دارم اختیاری نیست

خیلی شبا قطعا به بی قراری نیست

من واسه ی داشتن تو به آب آتیش می زنم

از زندگیم شاید ولی از تو که دل نمی کنم

یکی نیست اینو بگه بهت که تویی درون دلم

نباشی داغون دلم یه روز ازت دور بمونم زنده بمونه دلم

یکی نیست بدونه تو دنیا برام جهنم

از دیدنت سیر نمیشم هر چی ببینم کم دوست دارم یه عالمه

X دانلود آهنگ قهر نکن علیرضا روزگار X دانلود اهنگ یکی نیست اینو بگه بهت X دانلود اهنگ علیرضا روزگار حس بد X مسیر تو علیرضا روزگار X دانلود آهنگ قهر نکن بهت نمیاد X جدیدترین آهنگ علیرضا روزگار X دانلود اهنگ یلدا علیرضا روزگار X دانلود اهنگ غمگین از علی رضا روزگار X دانلود آهنگ علیرضا روزگار لیلا X Download New Music X Download New Music Alireza Roozegar X Download New Music Alireza Roozegar Akhm Nakon X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ اخم نکن X دانلود آهنگ اخم نکن از علیرضا روزگار X دانلود آهنگ اخم نکن با صدای علیرضا روزگار X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ جدید ایرانی X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ علیرضا روزگار X دانلود آهنگ علیرضا روزگار اخم نکن X متن آهنگ اخم نکن علیرضا روزگار

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام اخم نکن

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام اخم نکن

 

 

http://pop-music.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ قهر نکن علیرضا روزگار دانلود اهنگ یکی نیست اینو بگه بهت دانلود اهنگ علیرضا روزگار حس بد مسیر تو علیرضا روزگار دانلود آهنگ قهر نکن بهت نمیاد جدیدترین آهنگ علیرضا روزگار دانلود اهنگ یلدا علیرضا روزگار دانلود اهنگ غمگین از علی رضا روزگار دانلود آهنگ علیرضا روزگار لیلا Download New Music Download New Music Alireza Roozegar Download New Music Alireza Roozegar Akhm Nakon دانلود آهنگ دانلود آهنگ اخم نکن دانلود آهنگ اخم نکن از علیرضا روزگار دانلود آهنگ اخم نکن با صدای علیرضا روزگار دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ علیرضا روزگار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب