loading...

موزیک خفن

,    ,    متن اهنگ برای تو جی دال,    دانلود آهنگ برای تو از جی دال,    دانلود بیت اهنگ برای تو جی دال,    دانلود اهنگ جی دال

حسین بازدید : 117 چهارشنبه 30 آبان 1397


,   
,    متن اهنگ برای تو جی دال
,    دانلود آهنگ برای تو از جی دال
,    دانلود بیت اهنگ برای تو جی دال
,    دانلود اهنگ جی دال شقایق
,    متن اهنگ یه خبر خوب جیدال
,    دانلود اهنگ جی دال روزای خاکستری
,    دانلود آهنگ جی دال یادم تورو فراموش
,    متن اهنگ بی نشونه از جیدال
,    دانلود اهنگ ببین من تو رو دور انداختم

http://lyricsy.ir

ميدونم نرفتم از يادت هنوز
 نيستيو تو گوشمه فريادت هنوز
 من شکارچي نگاه سردتم
 همون شکاري که در نرفته از دامت هنوز 0


 هنوزم هوايي ميکنه منو هواي تو
هنوزم ميبوسه روياي منو لباي تو
 هنوزم حاضرم دنيارو بگيرم من برات
 با اينکه ميدونم فرق نداره براي تو 0


 به براي تو براي تو
 فرق نداره براي تو
 به براي تو براي تو
 فرق نداره براي تو 0


(ورس 1)
همونم که ميره رو لبه ي تيغ راه
 دوس داري تو با همه ي ريسکا
 همون که مغروره با همه تيم نميشه
 بزنن سرشم سر به زير نميشه 0


 عشق چيه يه جور وابستگي
 پير بشيم تو يه خونه باهم بميريم
 ها جوابمو بده
 جوابمو بده دورم جهنمه 0


 ميسازي برا من تو بهشت
 بگو لياقتشو داريم من علاقمو بهت نشون بدم
 يا نميفهمي حرفا منو ولش کن
 تو هنوز با اين لاشيا ولي 0


 من تو فکر پاکا بي تو با کيا ولي
 با کياي بياي ، با کيا بري
 نه به جايي نميرسه با اين بازيا کسي
 اين يه دروغه که بخوام بهت حرفشو بزنم 1


 که نميخوام بخوره ديگه اين تنه تو به تنم
 ولي …
رک بگم حرام تو
 مخم نميکشه اين روابطو 1


 ناراحت نشو ندادم جوابتو
 اين يه آهنگ ني يه نامس براي تو
 فقط براي تو قالبي نداره نه 1


يادگاري انعام تو
 تويي که يه روز دوست داشتم
 بعد تو دوست داشتن و دور انداختم 1


(کروس)
ميدونم نرفتم از يادت هنوز
 نيستيو تو گوشمه فريادت هنوز
 من شکارچي نگاه سردتم
 همون شکاري که در نرفته از دامت هنوز 0


 هنوزم هوايي ميکنه منو هواي تو
 هنوزم ميبوسه روياي منو لباي تو
 هنوزم حاضرم دنيارو بگيرم من برات
 با اينکه ميدونم فرق نداره براي تو 0


 به براي تو براي تو
 فرق نداره براي تو
 به براي تو براي تو
 فرق نداره براي تو 0


(ورس 2)
يادته دست ميکشيدم روي موهاي لختت
 شبا دنبال ستاره ها نورا که محو شه
 اينو يه بار ديگه هم بهت گفته بودم
 که ديگه بر نميگرده اون روزاي رفته 0


 دوست داشتم وقتي قهر ميکردي
 پشتتو ميکردي بهم شب بي دليل
 منم هرکاري کردم که ببينم خندرو رو لبات
 ولي بازم لج ميکردي 0


 دورم زدي گفتم پروانه اي
 واي نميدونستم که فرق داره اين بار
 نه هدفا يکي نيست با هم
 من تو فکره تو، تو فکره برنامه اي باز 0


 بيا ببين چشام قرمزه خونه
 واسه خاطره هام که هنوز زنده به گوره
 هيچ وقت باور نکردم حس داري بهم
 اگه داري بيا بده بهم يه نشونه 0


 حيفه يه خونه که بوديم ما جفتمون توش باهم
 عشق چيه بيا تف به اون روش واقعا
 ميخواي برگردي دوباره پيش من 0


 منو ميبيني اگه ديدي تو پشت اون گوشاتم
 اوني که ميگفتي مغرور بهش
 ديدي زمين خورد چه ترسو دلش
 اينم يه نامه برا تو که گذاشته حرفاي دلشو جلوشو از روش نوشت 1


 سرگردونم هرشب تو شهر انگار منجمد شده بي تو قلبم روحم نميگم
 برگرد خونم چون من مغرورم من مغرورم
 سرگردونم هرشب تو شهر انگار منجمد شده بي تو قلبم روحم نميگم
 برگرد خونم چون من مغرورم من مغرورم 0


 ميدونم نرفتم از يادت هنوز نيستيو تو شبا فريادت هنوز
 من شکارچي نگاه سردتم همون شکاري که در نرفته از دامت هنوز 0


(کروس)
ميدونم نرفتم از يادت هنوز
 نيستيو تو گوشمه فريادت هنوز
 من شکارچي نگاه سردتم
 همون شکاري که در نرفته از دامت هنوز 0


 هنوزم هوايي ميکنه منو هواي تو
 هنوزم ميبوسه روياي منو لباي تو
 هنوزم حاضرم دنيارو بگيرم من برات
 با اينکه ميدونم فرق نداره براي تو 0


 به براي تو براي تو
 فرق نداره براي تو
 به براي تو براي تو
 فرق نداره براي تو







برچسب ها متن اهنگ برای تو جی دال دانلود آهنگ برای تو از جی دال دانلود بیت اهنگ برای تو جی دال دانلود اهنگ جی دال شقایق متن اهنگ یه خبر خوب جیدال دانلود اهنگ جی دال روزای خاکستری دانلود آهنگ جی دال یادم تورو فراموش متن اهنگ بی نشونه از جیدال دانلود اهنگ ببین من تو رو دور انداختم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب