loading...

موزیک خفن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ایمان غلامی بنام میگفت,اکورد آهنگ  ایمان غلامی بنام میگفت,دانلود آهنگ  ایمان غلامی بنام میگفت ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ایمان غلامی بنام میگفت,

حسین بازدید : 349 جمعه 02 آذر 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ایمان غلامی بنام میگفت,اکورد آهنگ  ایمان غلامی بنام میگفت,دانلود آهنگ  ایمان غلامی بنام میگفت ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ایمان غلامی بنام میگفت,دانلود آهنگ  ایمان غلامی بنام میگفت,متن آهنگ  ایمان غلامی بنام میگفت,کد آوای انتظار همراه اول  ایمان غلامی بنام میگفت,دانلود آهنگ  ایمان غلامی بنام میگفت کیفیت 320,دانلود رایگان اهنگ  ایمان غلامی بنام میگفت,New Song Iman Gholami – Migoft 320,Download Ahang Iman Gholami – Migoft ,New Music Iman Gholami – Migoft ,Text Music Iman Gholami – Migoft ,Download music Iman Gholami – Migoft ,Code Pishvaz Iman Gholami – Migoft ,Music video Iman Gholami – Migoft ,Text Ahang Iman Gholami – Migoft ,

میگفت که عشق اولش بودم تموم باورش بودم پناه آخرش بودم
من ساده حواسم پی حرفاش بود
همش با دروغات خوش بود که عاشق شده بودم زود
تا که دید وابستم از این دل لامصب فاصله گرفت و رفته
تا که من دل دادم زود از چشاش افتادم ای خدا دلتنگی سخته

♫♫♫♫♫♫

http://pop-music.ir/

♫♫♫♫♫♫

نمیدونم که کجاست حسشو به کی میگه
از منم سیر شده بودو نوبت یکی دیگه
خدا میدونه دلم بعد اون چی میکشه
کی قراره باز دوباره عشق اولش بشه
تا که دید وابستم از این دل لامصب فاصله گرفت و رفته
تا که من دل دادم زود از چشاش افتادم ای خدا دلتنگی سخته

http://pop-music.ir

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام میگفت







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایمان غلامی بنام میگفت اکورد آهنگ ایمان غلامی بنام میگفت دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام میگفت ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی بنام میگفت دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام میگفت متن آهنگ ایمان غلامی بنام میگفت کد آوای انتظار همراه اول ایمان غلامی بنام میگفت دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام میگفت کیفیت 320 دانلود رایگان اهنگ ایمان غلامی بنام میگفت New Song Iman Gholami – Migoft 320 Download Ahang Iman Gholami – Migoft New Music Iman Gholami – Migoft Text Music Iman Gholami – Migoft Download music Iman Gholami – Migoft Code Pishvaz Iman Gholami – Migoft Music video Iman Gholami – Migoft Text Ahang Iman Gholami – Migoft
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب