loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ مهدی پوران تو خواستی تنها شی,    تمام اهنگ های مهدی پوران,    مهدی پوران گریه,    دانلود آهنگ جدید مهدی

حسین بازدید : 133 یکشنبه 04 آذر 1397


,   
,    دانلود اهنگ مهدی پوران تو خواستی تنها شی
,    تمام اهنگ های مهدی پوران
,    مهدی پوران گریه
,    دانلود آهنگ جدید مهدی پوران به نام حل چشمای نازت
,    اهنگ مهدی پوران بازم عاشقتم

,   

http://mytopseda.ir

متن آهنگ جدید مهدی پوران به نام به فکر من نباش

اومد اون لحظه که ما راهمون جدا میشه

نمیخواستم قسمت دوتاییمون جدایی شه

حالا که داری میری میدمت دست خدا

واسه خوشبختی تو من میشم دست به دعا

تو داری میری ولی من به آخر رسیدم

برو فکر من نباش خدا به همراهت عزیزم

به فکر من نباش ای همه وجود من

میخوام ببینم شادیتو بدون من 

تو تمام هستی منی تو برام خیلی عزیزی

نمیخوام بگی که شادی بمونی اشک بریزی

متن آهنگ جدید مهدی پوران به نام به فکر من نباش

همیشه تو خیالم تو خیال رویاهام

بعد از این خیال واهی هیچی جز تو نمیخوام

تو داری میری ولی من به آخر رسیدم

برو فکر من نباش خدا به همراهت عزیزم

به فکر من نباش ای همه وجود من

میخوام ببینم شادیتو بدون من 

تو تمام هستی منی تو برام خیلی عزیزی

نمیخوام بگی که شادی بمونی اشک بریزی

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Pouran – Be Fekre Man Nabash

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Pouran – Be Fekre Man Nabash








برچسب ها دانلود اهنگ مهدی پوران تو خواستی تنها شی تمام اهنگ های مهدی پوران مهدی پوران گریه دانلود آهنگ جدید مهدی پوران به نام حل چشمای نازت اهنگ مهدی پوران بازم عاشقتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب